اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

سواستفاده دشمن از خلاء آموزش فرهنگی در دوران کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: غیر حضوری شدن کلاس های درسی طی دو سال گذشته باعث شده که نوجوان نتوانند آموزش های کافی در حوزه نحوه برخورد با فضای مجازی، شناخت اخبار موثق و جنگ نرم دشمن ببینند و همین موضوع مورد باعث سوءاستفاده از نوجوانان کشور شده است.

سواستفاده دشمن از خلاء آموزش فرهنگی در دوران کرونا و آموزش مجازی دانش آموزان

امین رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: پس از اغتشاشاتی که طی روزهای گذشته در بعضی از نقاط کشور و لرستان رخ داد مجموعه آموزش و پرورش لرستان جلسات متعددی برای تحلیل این اغتشاشات برگزار کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین افراد حاضر در این اغتشاشات متولدین دهه هشتاد بودند، افزود: این موضوع نشان می دهد که طی چند سال اخیر مجموعه های فرهنگی کشور در حوزه آموزش و پرورش فرهنگ ایران‌اسلامی برای نسل جدید کوتاهی کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: بیشتر کارشناسان پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعتقاد دارند  که غیر حضوری شدن کلاس‌های درسی طی دو سال گذشته باعث شده که نوجوان نتوانند آموزش‌های کافی در حوزه نحوه برخورد با فضای مجازی، شناخت اخبار موثق و جنگ نرم دشمن ببینند و همین موضوع باعث سوءاستفاده از نوجوانان کشور شده است.

رسولی با اشاره به اینکه قبل از مجازی شدن کلاس های درس خانواده‌ها در مورد حضور فرزندانشان در فضای مجازی نظارت و حساسیت‌هایی داشتند، تصریح کرد: آموزش مجازی باعث شد که این حساسیت در خانواده‌ها از بین برود و نوجوان بدون طی کردن دوره‌های آموزشی برای حضور در این فضا در ساعات های متوالی در شبکه های اجتماعی حضور یافتند و دشمنان انقلاب اسلامی نیز از این فرصت  به خوبی استفاده کردند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اغتشاشات روزهای گذشته مجموعه پرورشی فعالیت های خوبی برای بصیرت افرایی دانش آموزان و نحوه تحلیل و بررسی اخباری که در فضای مجازی وجود دارد برای دانش آموزان مدارس مختلف استان برگزار کرده است همچنین چندین مراسم با حضور پرشمار دانش آموزان لرستانی در نقاط مختلف استان برگزار شده است.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول