اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حساب اغتشاشگران از عامه مردم جداست

امام جمعه موقت زاهدان گفت: در اتفاقات اخیر عده‌ای معترض و عده‌ای هم هیجان زده شده و به خیابان آمدند که حسابشان با اغتشاشگران جداست اما خواسته مردم از مسوولان برخورد اشد با اغتشاشگران و امیدوارکنندگان دشمنان است.

حساب اغتشاشگران از عامه مردم جداست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار داشت: در حوادث اخیر حساب کسانی که اعتراض داشته و افرادی که هیجان زده به خیابان آمدند با حساب اغتشاشگران جداست مردم از مسوولان درخواست دارند آن عده که باعث شدند جبهه دشمنان اسلام امیدوار و دل مردم و دل رهبر عزیزمان جریحه دار شود باید با دقت و بدون تعارف به اشد مجازات برسند.

 وی با اشاره به اتفاقات دو هفته اخیر در کشور و  اغتشاشات و اتفاقاتی که در استان پیش آمد بر چند نکته تاکید کرد و گفت: بیش از چهار دهه قبل ایران یک لقمه آماده برای آمریکا و استکبار جهانی بود و آنها به هر شکلی که میلشان بود از این لقمه آماده استفاده می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران این لقمه آماده را از حلقوم آمریکا و استکبار جهانی خارج کرد و آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکسته و یک کشور مستقل شدیم.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: دشمنان با توطئه های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه های متعدد در کردستان، ترکمن صحرا و دیگر نقاط کشور، تحریمها و غیره هر چه در توان داشتند انجام دادند تا ایران این که هست نباشد اما هرگز راه به جایی نبرده اند و این مساله همواره خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی بوده است.  

وی افزود: کشور مقتدری که با وجود همه مشکلات به پیشرفت رسید و شهید سلیمانی با سپاه قدسش یک تنه در مقابل ایادی استکبار و صهیونیست ایستاد و آنان را به زانو در آورد انتظار این بود که دشمنان از هر بهانه ای استفاده کرده و برای ایران اسلامی ایجاد مشکل و شکستن جبروت خود را جبران کنند به همین سبب از هر مساله ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می کنند اما به فضل خدا و با همت مردم همیشه در صحنه هیچگاه موفق نخواهند شد.  

امام جمعه موقت زاهدان گفت: باید صف افراد معترض و اغتشاشگر را از هم جدا کنیم زیرا اعتراض و موجی ایجاد شد و دشمن از این فرصت استفاده کرد و با تمام توان و با ابزار دروغ وارد میدان شد.

وی گفت: وظیفه ما این است؛ همانطور که تا امروز در صحنه و پشتیبان رهبر معظم انقلاب بودیم همچنان در صحنه باشیم و دشمنان را ناامید کنیم.  

وی تصریح کرد: مسوولان نیز باید حواسشان را جمع کنند و بهانه دست دشمن ندهند و اگر اتفاقی می افتد مردم را در جریان بگذارند و آنان را آگاه کنند تا مردم هشیار باشند.

حجت الاسلام حسینی در بخشی از خطبه های نماز با تبریک سالروز ولادت باسعادت و پر برکت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار داشت: پیامبر اسلام بسیار مهربان بودند و با وجود اذیت و آزارهای بسیاری که در راه گسترش دین اسلام متحمل شدند تنها پیامبری هستند که از خداوند تقاضای عذاب نکردند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول