اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون وزیر کشور: سمنان در آستانه ورود به جهش اقتصادی است

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: سطح دانش‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، نشان می‌دهد که استان سمنان در آستانه ورود به جهش اقتصادی است.

معاون وزیر کشور: سمنان در آستانه ورود به جهش اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن کوشش‌تبار، معاون اقتصادی وزیر کشور عصر امروز در جلسه ستاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان سمنان در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خوبی برای سفر امروز به استان سمنان پیش‌بینی شد و اقدامات مطلوبی شکل گرفت.

وی تصریح کرد: سطح دانش‌افزایی و علمی و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، نشان از این دارد که استان سمنان در آستانه ورود به جهش اقتصادی است.

معاون اقتصادی وزیر کشور تصریح کرد:‌ استان سمنان در بحث فرصت‌های سرمایه‌گذاری بسیار غنی است و باید نسبت به احصای این مهم به‌صورت ویژه اقدام و هدف‌گذاری شود.

کوشش‌تبار بیان کرد: استان سمنان از این پس باید فرصت‌ها و توانمندی‌های مطلوب خود را در بحث اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور به معرض نمایش بگذارد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: مباحث و موارد مرتبط با تحقق امر سرمایه‌گذاری در استان پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: تحول در حوزه اقتصادی در سایه بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری خارجی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول