اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سنگدوینی: در سرویس و دریافت عالی بودیم/ محمدی‌راد: باید بهتر کار می‌کردیم

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: بازیکنانم در مسابقه با هورسان رامسر در دریافت و سرویس عالی کار کردند اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که مسابقه در پنج ست برگزار شد.

سنگدوینی: در سرویس و دریافت عالی بودیم/ محمدی‌راد: باید بهتر کار می‌کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه بیستم مهرماه) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل پیگیری شد.

تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف یکدیگر رفتند و پاس سه بر دو حریف خود را شکست داد تا نخستین ناکامی هورسان را به این تیم تحمیل کنند.

سرمربی تیم پاس گرگان درباره این مسابقه گفت: بازی شرایطش به گونه ای رقم خورد که پنج گیم طول کشید اما می‌توانستیم در ست چهارم کار را تمام کنیم.

عیسی سنگدوینی تصریح کرد: بازیکنان پاس در دریافت و سرویس عالی بودند و خداروشکر بازیکنان جنگیدند و پیروز شدیم.

وی درباره استفاده از ویدئو چک در این مسابقه گفت: شرایط استفاده از ویدئو چک باید به گونه ای باشد که تصاویر مربوط را مربیان هم ببینند.

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم هورسان رامسر نیز افزود: تبریک میگم به هر دو تیم ،بازی بسیار زیبایی بود ولی ما میتوانستیم بهتر ازاین کار کنیم، زیرا قابلیت تیم هورسان بیشتر است.

محمدی‌راد گفت: خوشحالم که بازیکنان هورسان تا آخرین لحظه تلاش کردند و از عملکرد آن‌ها خیلی راضی‌ام، امیدوارم در بازی‌های آینده این شکست را جبران کنیم.

وی در پایان این برد را به تیم پاس گرگان تبریک گفت و از بازی زیبا و رقابت سالم این تیم تشکر کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول