اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

خبر خوب| احیای کارخانه پوشش بعد از سال‌ها چشم انتظاری/ ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر

دادستان مرکز استان گیلان با تاکید بر پیگیری مداوم در راستای احیای کارخانه پوشش گفت: با حمایت دستگاه قضا و همت مدیران متولی ۲ خط تولید به‌طور آزمایشی، تولید را شروع کردند.

خبر خوب| احیای کارخانه پوشش بعد از سال‌ها چشم انتظاری/ ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عصر امروز رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی دیگر از مسؤولان قضایی از کارخانه پوشش بازدید به عمل آورد. 

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارخانه پوشش یک ظرفیت بالقوه تولیدی در استان گیلان است، اظهار کرد: استان گیلان در حوزه نساجی دارای ظرفیت بسیار خوبی بوده و حتی پارچه و نخ‌های تولیدی در این استان به دیگر نقاط جهان صادر می‌شد. 

وی با تاکید بر پیگیری مداوم در راستای احیای کارخانه پوشش گفت: با حمایت دستگاه قضا و همت مدیران متولی ۲ خط تولید به‌طور آزمایشی، تولید را شروع کردند. 

دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اشتغال ۵۰ نفر در شرکت پوشش افزود: پس از تکمیل و راه‌اندازی خطوط تولید، میزان اشتغال در بخش تولید به ۲۰۰ نفر می‌رسد. 

فلاح‌میری با قدردانی از مدیران فعلی پوشش در خصوص راه‌اندازی شرکت صنایع پوشش بیان کرد: به رغم بی‌مهری برخی‌ها در حق این شرکت، کارخانه پوشش با همت مدیران با قدرت پیش می‌رود. 

وی با اشاره به برطرف شدن مشکلات حقوقی شرکت پوشش عنوان کرد: به افرادی که چشم طمع به کارخانه پوشش دارند اجازه سوء استفاده نخواهیم داد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول