اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهردار صادق الوعده کیست؟

رئیس شورای شهر تبریز گفت: شهردار فعلی تبریز قفل زنگ‌ زده شهر را باز کرده، زیرا به هر قولی که داده، عمل کرده است. برای همین امر از شهردار صادق الوعده حمایت می‌کنیم.

شهردار صادق الوعده کیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره المپیاد ورزشی آتش‌نشانان و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با ۸۵۷ میلیارد تومان هزینه اظهار کرد: افتتاح همزمان و بدون تشریفات ۱۱ پروژه عمرانی و خدماتی اتفاق مبارکی در شهر است.

وی گفت: آتش‌نشانان عزیز فداکارترین و ایثارگرترین مجموعه شهر هستند که در کنار سایر عزیزان، با نثار جان خویش برای نجات جان و مال مردم تلاش می‌کنند.  

برگی متذکر شد: مدیریت شهری  تلاش می‌کند تا در رفع و رجوع مسائل معیشتی آتش‌نشانان کمک کند تا این دلیرمردان با خاطری آسوده در شغل خطیر خود مشغول به فعالیت باشند.  

وی با اشاره به اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری در مجموعه شهرداری تبریز تصریح کرد: مسأله اعمال و اجرای گروه تشویقی و خبرگی کارکنان پس از مدت‌ها، خبر خوب و امیدوارکننده‌ای بود که شهردار تبریز دستور آن را صادر کرده است.  

وی افزود: امیدوارم با اختصاص یک مجموعه ورزشی برای آتش‌نشانان  و یا با تجهیز ایستگاه‌ها به وسایل آتش‌نشانی، بتوانیم بخشی از زحمات این قشر را جبران کنیم.  

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: بعد از ۱۰ سال برای اولین بار شهردار تبریز با همت مضاعف و تلاش شهرداران مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه توانست تحقق بودجه صد درصدی داشته باشد که قدردان این اقدام هستیم. بی‌شک این اقدامات و عملکردهای موفق با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر اتفاق افتاده است.   

برگی یادآور شد: شهردار فعلی تبریز  قفل زنگ‌ زده ۱۰ نقطه شهر تبریز را باز کرده زیرا به هر قولی که داده عمل کرده و برای همین است که از شهردار صادق الوعده حمایت می‌کنیم.

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه‌ عمرانی و خدماتی با ۸۵۷ میلیارد تومان هزینه

شهردار تبریز اضافه کرد: همزمان با مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی آتش‌نشانان که به میزبانی شهر تبریز برگزار شد، ۱۱ پروژه در مناطق مختلف شهر تبریز به بهره‌برداری  رسید.

شهردار تبریز با اشاره به هزینه صرف شده برای اجرای این ۱۱ پروژه، یادآور شد: در مجموع ۸۵۷ میلیارد تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده که در این بین بیشترین هزینه در حوزه حمل‌ونقل درون شهری و برای خرید اتوبوس و مینی بوس صرف شده است.

وی با اشاره به عناوین پروژه‌های که به صورت همزمان افتتاح می‌شود، گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ خط یک مترو، فرهنگسرای کودک منطقه ۲، ساختمان پلیس منطقه ۵، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه ۹، ۳۲ واحد مسکونی در پروژه اسد گؤلی توسط شهرداری منطقه ۱۰، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی از جمله این پروژه‌ها هستند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول