اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس/ جبلی: خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

سوالاتی در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح شد و جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس/ جبلی: خرابکاری در پخش خبر سیما در حال بررسی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابوالفضل عمویی در توضیح نشست امروز (سه‌شنبه، 19 مهر) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه امروز با دعوت از پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش برگزار شد. در این جلسه جبلی گزارشی از اقدامات این سازمان در جریان تحولات اخیر اجتماعی و امنیتی روزهای گذشته ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: براساس این گزارش، صداوسیما تلاش کرده تا حد ممکن در مورد موضوع مرحومه مهسا امینی شفاف‌سازی کند،  همچنین درباره تلاش جریان‌های معاند ضد انقلاب برای سوء‌استفاده و ایجاد فضای اغتشاش و بی‌ثبات در کشور، اقداماتی را صورت داده است.

عمویی یادآور شد: معاون سیاسی سازمان صدا و سیما نیز گزارشی درباره برنامه‌های سازمان در حوزه خبری و سیاسی ارائه و تأکید کرد که صدا و سیما تلاش می‌کند که افکار مختلف جامعه را پوشش دهد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان ختطرنشان کرد:‌ نمایندگان هم درباره عملکرد صدا و سیما نکاتی را بیان کردند. همچنین سوالاتی در خصوص خرابکاری اخیر در حوزه خبر سازمان مطرح کردند و جبلی گفت که این موضوع با جدیت در سازمان در حال بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول