اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خصوصیات گرانول بازیافتی پی وی سی و کاربرد آن

گرانول های بازیافتی در حقیقت همان ذرات ریز پلاستیکی هستند که از زنجیره‌های پلیمری ساخته شده‌اند و این گرانول‌ها بر اساس نوع زنجیره پلیمری به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند.

خصوصیات گرانول بازیافتی پی وی سی و کاربرد آن

برخی از ترکیبات اولیه به لحاظ داشتن کیفیت بالا خیلی اهمیت پیدا کرده اند و بازار فروش خوبی دارند برای مثال در حال حاضر فروش گرانول بازیافتی پی وی سی که یکی از مهمترین مواد پلیمری در صنایع تولید کننده محصولات پلاستیکی است بسیار زیاد شده است.

همانطور که بیشتر ما می دانیم مواد پلاستیکی بیشترین میزان بازیافت را دارند و این باعث شده است که همیشه میزان تولید گرانول پی وی سی بالا باشد و از این نظر نگرانی برای کمبود منابع اولیه این نوع از گرانول وجود ندارد.

محصول نام برده شده با قیمت مناسب همیشه در دسترس است و خیلی راحت می توان آن را از سایت آراد برندینگ تهیه کرد توجه داشته باشید که انواع مختلف گرانول پی وی سی از نظر درجه کیفیت با هم تفاوت دارند.

انواعی از آنها که از مواد بازیافتی با کیفیت تهیه می شوند همواره کیفیت و خصوصیات خوب خود را حفظ می کنند گفته می شود که بسیاری از مواد بازیافتی بعد از چندین مرحله بازیافت شدن سطح کیفیت آنها کاهش پیدا می کند اما برخی دیگر وجود دارند که همیشه کیفیت خوب خود را دارا هستند که این نوع از گرانول خیلی بیشتر مورد توجه است.

هر چه کیفیت گرانول مصرفی بالاتر باشد به طور قطعی نتیجه کار هم مرغوبیت بالایی خواهد داشت و همه می دانیم که امروزه هر محصولی که درجه کیفیت بهتری دارد از بازار پسندی خوبی برخوردار است و توجه به این موضوع سبب شده هر کدام از تولید کنندگان به دنبال تهیه بهترین نوع از گرانول باشند که گرانول پی وی سی از نمونه های با کیفیت و پر استفاده است.

گرانول بازیافتی پی وی سی

ترکیبات اولیه پلاستیکی خیلی اهمیت پیدا کرده اند زیرا کاربرد زیادی در زمینه تولید مواد پلاستیکی دارند و گرانول بازیافتی پی وی سی از مهمترین این ترکیبات به شمار می آید که نبود این ماده می تواند باعث ایجاد خیلی از مشکلات شود گرانول پی وی سی ماده جامد می باشد که به هنگام استفاده ذوب می گردد و از آن محصولات مختلفی را تولید می کنند.

تولید کنندگانی که در حوزه تولید وسایل پلاستیکی اشتغال دارند از شکلهای مختلف گرانول استفاده می کنند و چون بخش عمده تولید گرانول از بازیافت ضایعات پلاستیکی مانند بطریهای پلاستیکی و غیره به وجود می آید بنابراین در میزان مصرف منابع طبیعی آن صرفه جویی می شود از طرفی هم هزینه تولید از این طریق کاهش پیدا می کند به همین خاطر در حال حاضر به بازیافت کردن این مواد و تولید گرانول اهمیت زیادی داده می شود و بیشتر تولید کنندگان هم تمایل دارند که از گرانول بازیافتی استفاده کنند.

از مهمترین مشخصات و ویژگیهای گرانول بازیافتی پی وی سی باید به استحکام و مقاومت زیاد و همینطور وزن سبک آن اشاره کرد و به خاطر این خصوصیات سایر محصولاتی هم که از آن تولید می گردد دارای کیفیت بالایی هستند و نسبت مقاومت آنها خیلی بیشتر از وزن سبک این مواد است.

عمده مصرف گرانول بازیافتی پی وی سی مربوط به بخش تولید بطری پلاستیکی در رنگهای مختلف است و به همت تولید کنندگان داخلی امروزه به اندازه کافی بطری پلاستیکی با کیفیت برای بسته بندی مواد مختلف در اختیار داریم و همین تولید زیاد بسته بندی را برای شرکتهای تولید کننده موادی مانند آب معدنی و لبنیات و غیره آسان کرده است و از این لحاظ هیچ نگرانی وجود ندارد.

قیمت گرانول بازیافتی

همانطور که گفتیم بسیاری از تولیدکننده ها به دنبال خرید و تهیه گرانول بازیافتی می باشند چرا که کاربرد و مزایای بسیاری نسبت به انواع دیگر گرانول دارد از طرفی قیمت این محصول بسیار مهم می باشد و باز هم نسبت به دیگر انواع گرانول قیمت مناسب تری داشته که به شدت به صرفه است.

اما برای خرید و اطلاع از قیمت گرانول بازیافتی اول باید نوعی که مد نظر است را انتخاب کنید، با اینکه قیمت و هزینه اکثر گرانولهای بازیافتی نزدیک به هم می باشد اما تفاوتهای جزئی و کوچکی هم دیده می شود که در تعداد و مقدارهای زیاد، قابل توجه می باشند. برای مثال گرانول بازیافت شده از ضایعات پلاستیک که سفید و خالص می باشد و در برابر گرما مقاوم است در حال حاضر با قیمتی حدود هر کیلو گرم سی و پنج هزار تومان به فروش می رسد.

اما نوع معمولی تا حدودی ناخالص آن با قیمت بیست و هشت هزار تومان برای هر کیلو گرم قابل تهیه است که در نگاه اول شاید تفاوت زیادی نداشته باشند اما تگر شما برای مصارف کارخانه ای و صنعتی آنها را تهیه کنید نیاز به مقادیر انبوهی از آنها دارید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول