اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

عزیزی: انتخاب سرپرست از اختیارات وزارت ورزش است/ تا جمعه رئیس هستم!

رئیس فدراسیون گلف گفت: تعیین سرپرست برای فدراسیون گلف از اختیارات وزارت ورزش است و هر تصمیمی گرفته شود لازم الاجراست.

عزیزی: انتخاب سرپرست از اختیارات وزارت ورزش است/ تا جمعه رئیس هستم!

حمید عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، در خصوص لغو مجمع فوق العاده فدراسیون گلف و انتخاب سرپرست  از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: مجمع فوق العاده فدراسیون گلف با اعلام وزارت ورزش در تاریخ 2 آبان ماه لغو شده است و به زمان دیگری موکول شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تصمیمی گرفته می شود. انتخاب سرپرست هم یکی از اختیارات وزارت ورزش است، من تا 22 مهر ماه 1401 از وزارت ورزش حکم دارم و برای بعد از آن هر تصمیمی گرفته شود لازم الاجراست و تعیین سرپرست هم یکی از وظایف وزرات ورزش است تا زمان انتخابات که رئیس فدراسیون انتخاب شود.

رئیس فدراسیون گلف در خصوص اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه و جام سینگا تایلند گفت: جام سینگا یکی از معتبرترین جام های آسیایی است که در تایلند برگزار می شود، این مسابقات در گذشته به این شکل برگزار نمی‌شد و با توجه به تغییر شکل زمان برگزاری این مسابقات در آن شرکت خواهیم کرد. این مسابقات علاوه بر معتبر بودن دارای رنکینگ جهانی برای ورزشکاران است که بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا که مسابقات زیادی داریم که اصلا رنکینگ جهانی بازیکنان در آن ها دخیل نیست.

وی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه مسابقاتی است که تنها ورزشکاران دارای رنکینگ جهانی به این مسابقات دعوت می شوند و حق شرکت دارند. در واقع بازیکنانی که رنکینگ نباشند با صلاح دید فدارسیون کشور خود می توانند در این مسابقات شرکت کنند.در مسابقات پیش رو سجاد کرم پور، ابراهیم نوری و محمد شیخ زاده  با سرپرستی جمشیدی در جام سینگا تایلند شرکت خواهند کرد. علی خزان بیگ و حسن کریمیان هم 2 ورزشکار ایران هستند که در رقابت های قهرمانی آسیا اقیانوسیه شرکت می کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول