اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

احصای راهکارهای انتقال بیمه اعضای هیات علمی و یاوران علمی

وزیر علوم از اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات این وزارتخانه خواست در خصوص انتقال بیمه اعضای هیات علمی و یاوران علمی و همچنین بیمه پژوهش و فناوری راهکارهای قانونی را احصا و پیشنهادات خود را ارائه کنند تا از مجاری قانونی پیگیری شود.

احصای راهکارهای انتقال بیمه اعضای هیات علمی و یاوران علمی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم در ابتدای جلسه گفت‌وگوی محمدعلی زلفی گل وزیر علوم با مدیران و کارکنان معاونت حقوقی با بیان اهمیت عملکرد این حوزه در دفاع از دعاوی حوزه آموزش عالی، عملکرد یکایک کارشناسان و مدیران این حوزه را مهم و اثرگذار دانست.

زلفی گل نیز با اشاره به حساسیت و اهمیت این حوزه گفت: اعتقاد دارم در هر حوزه‌ای باید به تخصص بها دهیم. اگر به تخصص بها داده شود و مسئولیت‌ها بر اساس تخصص واگذار شود، بهره‌وری در آن حوزه افزایش خواهد یافت. حوزه امور حقوقی نیز از حوزه‌های بسیار مهم و اساسی است که وجود نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای در آن اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد و همواره باید تخصص در آن مورد توجه قرار گیرد.

زلفی‌گل گفت: باید تمام مکاتباتی که دارای بار حقوقی است یا نیاز به مطلع بودن دقیق و کامل از قوانین و مقررات دارد با هماهنگی معاونت امور حقوقی تنظیم شود.

وزیر علوم در ادامه از اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات خواست در خصوص انتقال بیمه اعضای هیات علمی و یاوران علمی و همچنین بیمه پژوهش و فناوری راهکارهای قانونی را احصا و پیشنهادات خود را ارائه کنند تا از مجاری قانونی پیگیری شود.

وی همچنین در پایان ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان این حوزه بابت پیگیری و پاسخگویی دقیق و به موقع به شبهات و همچنین مکاتبات نمایندگان مجلس، خطاب به کارکنان این حوزه تأکید کرد: در تنظیم دفاعیه‌ها سعی کنند منافع ملی، سازمانی و فردی طرفین را در نظر بگیرند.

مدیران‌کل دفتر امور حقوقی، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات و امور مجلس نیز در این جلسه به ارائه گزارش یکساله از عملکرد حوزه خود پرداختند و چالش‌های پیش روی وزارت علوم را تشریح کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول