اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رستمیان: مردم دنیا در یک جنگ پیچیده رسانه‌ای قرار دارند

رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاهها با بیان اینکه رسانه امروز چنان واقعیت را قلب می‌کند که انسان‌ها دروغ را می‌بینند و باور می‌کنند، گفت: مردم ایران و مردم دنیا در یک جنگ پیچیده و عظیم قلب واقعیت هستند، افراد بصیر و آگاه باید به مبارزه با دروغ‌های رسانه‌ای بروند.

رستمیان: مردم دنیا در یک جنگ پیچیده رسانه‌ای قرار دارند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مصطفی رستمیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها عصر امروز در جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در وزارت علوم با بیان اینکه رسانه امروز چنان واقعیت را قلب می‌کند که انسان‌ها دروغ را می‌بینند و باور می‌کنند، گفت: مردم ما امروز در مواجهه با جنگی سخت‌تر هستند، امروز کشور ما را به عنوان یک کشور درگیر و مملو از آشوب به مردم دنیا القا می‌کنند، همین القا را برای کشورهای دیگر در زمینه القای ناتوانی، القای نیاز به غرب و القای وابستگی به ابرقدرت‌ها به کار میبرند.

رستمیان ادامه داد: مردم ایران و مردم دنیا در یک جنگ پیچیده و عظیم قلب واقعیت هستند، افراد بصیر و آگاه باید به مبارزه با دروغ بروند و بدانند که آینده از آن حزب‌الله است.

وی با بیان اینکه ایران در سال ۱۳۵۷ یکی از مستعمره های آمریکا بود اما با پیروزی انقلاب اسلامی مردم شاه را بیرون کردند و به دنبال استقلال کشور بودند، گفت: به طور حتم  محصول این انقلاب، ایستادگی ملت روی پای خود است،  این درحالی است که روزی از بنگلادش و هند پزشک عمومی به کشور می آوردند اما امروز بهترین دانشجویان در دانشگاه ها تربیت می شوند و بسیاری از خارج از ایران برای درمان و حل مشکل پزشکی خود به ایران سفر می کنند.

وی افزود: همین مردم ابتدای انقلاب با دست خالی در برابر صدام ایستادگی و مقاومت و مقابله کردند، اما امروز به ادعای خود آمریکایی ها تسلیحات و سلاح های ایرانی پیشرفته تر از تسلیحات همه کشورهای غربی است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به استقلال سیاسی و قدرت ایران در منطقه گفت: نفت کش های  ایرانی از بنادر ایرانی تا ونزوئلا حرکت می کنند و هیچ آمریکایی جرات تعرض به آنها را ندارد، زیرا یکبار انگلیسی ها چنین کاری را کردند و پشیمان شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران در جنبه های سخت، شکست ناپذیرند، افزود: موفقیت های ایران در طول سالهای گذشته بدون تکیه بر آمریکا و نیروی بیرونی و فقط با تکیه بر ایمان، دانش و دانشمند ایرانی به دست آمده و به طور حتم ما در مواجه با دشمن سخت تر هستیم.  

رستمیان با اشاره به زندگی شیعه و سنی و قومیت های مختلف ترک، بلوچ و عرب در کنار یکدیگر در ایران اظهار داشت: این ماهیت نظام اسلامی است.

وی از دانشجویان بین المللی خواست تلاش کنند سفیر بیان حقایق باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول