اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مرکز تحقیقاتی شرکت‌های پارک فناوری پردیس بهره‌برداری شد

بیستمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس، با معرفی برترین ها برگزار و مرکز تحقیقاتی و فناوری شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس بهره‌برداری شد.

مرکز تحقیقاتی شرکت‌های پارک فناوری پردیس بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بیستمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس پیش از ظهر امروز دوشنبه هجدهم مهرماه، با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، مدیران پارک و شرکت های دانش بنیان در سالن اجتماعات این پارک برگزار شد.

این اجلاس با ارائه گزارش دستاوردهای یک ساله توسط مهدی صفارنیا رئیس پارک فناوری آغاز و سپس مدیرعامل بانک پاسارگاد به سخنرانی پرداخت.

معرفی تشکل رهبران جوان پارک با سخنرانی عضو هیئت مدیره شرکت توان آران سپاهان و ادامه بخش این مراسم بود و سپس پیمان پاک معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران به سخنرانی پرداخت.

 

در ادامه روح اله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سخنرانی کرد و در پایان این اجلاس مسوولان با حضور در نمایشگاه دائمی پارک فناوری محصولات برتر فن آوران پارک رونمایی کرده و این محصولات به نمایش درآمد.

سپس بهره‌برداری رسمی از مرکز تحقیقاتی و فناوری شرکت های عضو پارک که شامل بهره برداری از دو ساختمان و شرکت تازه تاسیس پارک فناوری بود انجام شد.

 

لازم به ذکر است در جشنواره برترین های شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس تعداد ۱۲۲ طرح مورد ارزیابی قرار گرفت که تعداد ۶۴ شرکت در این برنامه مشارکت داشتند و تعداد ۱۲ محصول پس از ارزیابی‌های نهایی تایید و در نمایشگاه سالانه پارک فناوری به نمایش درآمد.

شرکت های فناوری در این جشنواره آخرین محصولات دانش بنیان خود را به معرض نمایش گذاشتند و روانه بازار کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول