اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

زلفی‌گل: ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود

وزیر علوم با بیان اینکه باید ضمن رعایت قوانین، حرف دانشجویان شنیده شود، گفت: در حادثه دانشگاه شریف شخصاً به دانشگاه رفتم و صحبت‌های دانشجویان را شنیدم.

زلفی‌گل: ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه فوق العاده  شورای معین با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر آموزش و پرورش، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، جمعی از رؤسای دانشگاه‌های تهران و مدیران این وزارتخانه، در محل وزارت علوم تشکیل شد.

محمد علی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه گفت: بنده به عنوان وزیر علوم نهایت تقدیر و تشکر را از رؤسای دانشگاه‌ها در مدیریت حوادث اخیر را دارم. این شرایط را در سال ۸۸ خودم در دانشگاه تجربه کرده‌ام و می‌دانم سختی‌های کار چیست. نکاتی هم در این جلسه مطرح شد برای کمک به دانشگاه‌ها است. البته تفاوت‌هایی در دانشگاه‌ها وجود دارد که سبک و سیاق مدیریت دانشگاه‌ها را نیز تغییر می‌دهد.

* ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود

وزیر علوم با بیان اینکه ضمن رعایت قوانین باید حرف دانشجویان شنیده شود، گفت: در حادثه دانشگاه شریف شخصاً به دانشگاه رفتم و صحبت‌های دانشجویان را شنیدم، برخی با احساسات پاک و برخی با هیجان نکات خود را بیان کردند؛ لازم است مدیران دانشگاه و اساتید محترم نسبت به همدلی و گفتگو با دانشجویان اهتمام بیشتری داشته باشند و مسائل و نکات ایشان را بشنوند و راهنمایی لازم را داشته باشند. دانشجویان کشور، فرزندان ما هستند و همه ما نسبت به آنها مسئولیت داریم و باید حداکثر کمک را داشته باشیم.

در این جلسه رؤسای دانشگاه‌های تهران به ارائه گزارشی از وضعیت برگزاری کلاس‌های درس، فضای عمومی دانشگاه، رفاهیات و برخی مشکلات دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها پرداختند و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز نکات و نظرات خود را مطرح کردند.

پایان پیام/ ت 33

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول