اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

معرفی برترین های پارک فناوری پردیس در سال 1400

با حضور سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت‌های برتر پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مختلف معرفی شدند.

معرفی برترین های پارک فناوری پردیس در سال 1400

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس،‌ ساعتی قبل اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس در محل این پارک با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی،‌ سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم شرکت های برتر حوزه فناوری براساس شاخص های صادرکننده برتر،‌ توسعه اقتصادی،‌ ارتقاء و توسعه سازمانی، توسعه فناوری، شرکت برتر مرکز رشد در شاخص توسعه اقتصادی، شرکت رشد یافته برتر در مرکز رشد و شرکت برتر ارائه دهنده تخصصی پارک شناسایی شدند و در نهایت برترین شرکت سال 1400 این پارک معرفی شدند که به شرح زیر است: 

برترین شرکت در شاخص توسعه اقتصادی: شرکت صنعت و معدن شایان فن آوران آمیتیس. این شرکت در حوزه معدن و صنایع معدنی فعالیت دارد و توانست در سال 1400 بیش از 220 میلیارد قرارداد منعقد کند، بیش از 880درصد رشد درآمدی داشت و 670 درصد رشد سود سالیانه را به ثبت رساند.

شرکت برتر در شاخص مرکز رشدیافته، شرکت پاسارگاد طب ایرسا است که توانست 40 میلیارد ریال فروش در سال اول عرضه محصولات داشته باشد. اخذ مجوزهای دستگاه های کمک تنفسی از اداره کل تجهیزات پزشکی،‌ افزایش بیش از سه برابری پرسنل شرکت، پیاده سازی ساختار سازمانی مناسب و رشد متوازن در همه ابعاد توسعه از دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بود.

شرکت توانمندسازان فناوری های نوین،‌ به عنوان شرکت برتر در حوزه ارائه خدمات تخصصی انتخاب شد. این شرکت توانست در سال گذشته بیش از 312 عنوان خدمات تخصصی به شرکت های پارک ارائه دهد.

در حوزه صادرات محصولات فناورانه ضمن تقدیر از شرکت های رزیتان، و کاوند سیستم ،‌جایزه ویژه و عنوان برتر به شرکت آریاطب فیروز تعلق گرفت. این شرکت صادرات تجهیزات پزشکی به کشورهای عراق و اندونزی را در کارنامه دارد.

در حوزه توسعه اقتصاد ضمن تقدیر از شرکت های رزیتان و الکترونیک برتر، جایزه ویژه و عنوان برتر به شرکت توان پژوهان فناور پاسارگاد تعلق گرفت. این شرکت موفق به دستیابی به رشد سه برابری درآمد رد سال 1400 شده است.

در شاخص توسعه و ارتقا سازمانی ضمن تقدیر از شرکت های آریاطب فیروز و کاوند سیستم،‌ شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)‌به عنوان شرکت برتر انتخاب شد. این شرکت با افزایش بیش از 40 درصدی نیروی انسانی ظرف 2سال اخیر و درنتیجه ارتقا به بیش از 500 نفر نیروی انسانی، سازماندهی بیش از 20 شرکت زیرمجموعه در راستای ارائه بیش از 20 محصول/خدمت فناورانه و  پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت و استانداردهای مربوطه توانست این عنوان را کسب کند.

در شاخص توسعه فناوری ضمن تقدیر از شرکت های کیمیافناوران پردیس و فراطب پویا، عنوان برتر به شرکت گستران صنایع نوین پارس (گُصَن پارس)رسید. این شرکت موفق به ثبت پتنت بین المللی (اروپا و آمریکا) برای دستگاه غربالگری بیماری های قلبی کودکان و طراحی و تولید نسل جدید سامانه های راداری سنجش سرعت جاده ای شده است.

در پایان و با جمع بندی کلیه شاخص های موجود، ضمن تقدیر از شرکت های گصن پارس و فناوری سیستم، جایزه ویژه و عنوان برترین واحد فناور پارک پردیس در سال 1400 به شرکت آریا طب فیروز تعلق گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول