اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بازسازی پل دختر حداقل ۲ سال طول می‌کشد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: براساس پیش بینی‌های که اساتید مرمت و کارشناسان مربوطه انجام داده‌اند، قطعا کار بازسازی پل دختر حداقل ۲ سال طول می‌کشد.

بازسازی پل دختر حداقل ۲ سال طول می‌کشد

فریدون محمدی، مدیرکل اداره کل میراث فرهنگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص وضعیت پل دختر، گفت: تقریبا یک ماه پیش عملیات مرمت آن شروع شده و این موضوع را رسانه‌ای کردیم، بهترین تیم مرمت‌سازی کشور در این مجموعه مستقر هستند.

وی با بیان اینکه این تیم مستقر در حال طراحی و نگهداری ساز‌ه‌ها هستند، افزود: در روزهای آتی سازه نگهبان هم نصب می‌شود و کار طبق برنامه در حال انجام است.

محمدی با اشاره به اینکه عملیات جدید کاملا روی پایه‌ها است، افزود: در روزهای آتی که سازه نگهبان نصب کنند، کاملا عرشه روی سازه فلزی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بودجه‌ای که در سال ۱۴۰۰ تعلق گرفت و در حال حاضر هزینه می‌شود، گفت: بودجه‌ ۴میلیاردی که برای سال ۱۴۰۱ در خواست کردیم بخشی از آن را وزارت خانه و بخش دیگر از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی‌های که اساتید مرمت انجام داده‌اند، ادامه داد: قطعا کار حداقل ۲ سال طول می‌کشد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول