اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انقلاب اسلامی، انقلابی پویا و زمینه ساز ظهور منجی عالم است

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان گفت: دشمن اسلام باید بداند که نمی‌تواند با تفکر ایجاد شکاف به نظام اسلامی ضربه وارد کند چرا که این انقلاب پویا و زمینه ساز ظهور منجی عالم است.

انقلاب اسلامی، انقلابی پویا و زمینه ساز ظهور منجی عالم است

 حجت الاسلام احمدرضا باوقار، مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت  استان هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(صلی الله علیه وآله  وسلم) و حضرت امام صادق(علیه السلام) ضمن استناد به آیه «لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ»  اظهار داشت: شخصیت رسول خدا(صلی الله علیه وآله  وسلم) در تمام ابعاد الگو و نقطه مشترک و محور وحدت امت اسلامی است.

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان افزود: دشمن به طور مستقیم و غیرمستقیم در برهم زدن وحدت، ایجاد اختلاف و کشاندن جامعه اسلامی به سمت نزاع نقش مهمی دارد لذا با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی تمسک به وحدت کلمه و برافراشتن پرچم برادری برای ملت و کشورمان، از واجب ترین واجبات بشمار می¬رود. 

حجت الاسلام دکتر باوقار با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: اتفاقات و جریاناتی که در این چند هفته اخیر در کشور رخ داد، اهمیت مقوله وحدت را بیش از پیش نمایانگر می کند. 

 مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان بیان کرد: حضور قدرتمند و پرشکوه ملت ایران توطئه دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی کرد  اما احتمال توطئه و فتنه دشمنان هنوز هم وجود دارد چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیر خود در دانشگاه افسری به صراحت اصل و فرع ماجرا را بیان فرمودند. 

وی با بیان اینکه آنچه در داخل کشور اسلامی  رقم خورد، عدم آگاهی و بی بصیرتی و مزدوری جریان نفاق بود، خاطر نشان کرد: هدف جریانات اخیر در کشور اسلامی، تقابل با بنیان ایران اسلامی و قدرتمند است که به وضوح حضور و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده ی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در این اتفاقات مشاهده می شود.  

دکتر باوقار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی ادامه داد: وحدت کلمه، رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهم ترین وسیله ی ملت ما برای مقابله با تحریک ها و توطئه هاست، لذا باید وحدت کلمه را در جامعه حفظ کرد. 
  
وی با بیان اینکه پیام اسلام، پیام وحدت، امنیت و  برادری است تصریح کرد: دشمن اسلام باید بداند که نمی‌تواند با تفکر ایجاد شکاف  به نظام اسلامی ضربه وارد کند چرا که این انقلاب پویا و زمینه ساز ظهور منجی عالم است. 

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت افزود: اتفاقات اخیر بیانگر این مهم است که ایران قوی و قدرتمند خار چشم رژیم‌های مانند آمریکا و صهیونیست و انگلیس است و آنها قطعاً تجزیه ایران و تحلیل قدرت آن را همواره در دستور کار خود داشته و دارند. 

حجت الاسلام باوقار با اشاره به آغاز هفته وحدت در ۱۲ ربیع الاول اظهار داشت: قرآن کریم وحدت را یکی از مهمترین ابزار برای اسلام بیان کرده و می‌فرماید که به ریسمان دین الهی چنگ زنیدو از راه‌ها متفرق نشوید. 

وی با بیان اینکه حیات دین اسلام بر پایه وحدت بنا شده است ادامه داد:  دین اسلام، دین اتحاد و وحدت است و این وحدت رمز ماندگاری این دین مبین است. 

دکتر باوقار با بیان اینکه برای مسلمانان جهان یک دشمن مشترک وجود دارد و آن استعمارگرانی هستند که چشم طمع بر سرزمین‌های مسلمین دوخته‌اند افزود: دولت‌های استعماری امروزه با هر شیوه‌ای درصدد اختلاف افکنی بین مسلمانان جهان هستند. 

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خاطر نشان کرد: موج اسلام هراسی در سطح جهان، ایران هراسی با تمرکز بر منطقه غرب آسیا و انقلابی هراسی برای عناصر داخل کشور و برخی از افکار عمومی از توطئه های مسلم استکبار است. 

دکتر باوقار گفت: تعابیری که رهبر معظم انقلاب پیرامون مسئله وحدت به کار گرفته اند، افق دید جامعی را برای پیشرفت دنیای اسلام پیش روی مسلمانان قرار داده است و آمیختگی این اندیشه با لبیک گفتن پیروان مذاهب اسلامی یکی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس و سایر فتنه‌های داخلی و خارجی بوده است. 

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان اذعان داشت: گواه بزرگ لبیک به ندای وحدت، شهادت یازده هزار شهید اهل سنت از آغاز انقلاب اسلامی تا به امروز در سرزمین ایران اسلامی است که در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرینی کرده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول