اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

اصرار کمیسیون قضایی بر مصوبه تجاری‌سازی اختراعات در حوزه دفاعی

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: کمیسیون قضایی بر مصوبه خود درباره نحوه تجاری‌سازی اختراعات در حوزه دفاعی که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، اصرار ورزید.

اصرار کمیسیون قضایی بر مصوبه تجاری‌سازی اختراعات در حوزه دفاعی

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز مصوبه مربوط به لایحه حمایت از مالکیت صنعتی اعاده شده  از سوی شورای نگهبان مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

وی افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان به ماده 40 این لایحه بود که کمیسیون پیش از این تصویب کرده بود تا اختراعات در حوزه دفاعی که شخص مخترع حاضر به تجاری‌سازی آن نیست در کمیسیونی در وزارت دفاع درباره نحوه تجاری‌سازی آن تصمیم‌گیری می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایراد شورای نگهبان به این ماده این بود که لازم است یک قضای نیز در این کمیسیون حضور داشته باشد که کمیسیون قضایی بر مصوبه قبلی خود در این خصوص اصرار ورزید.

نوروزی خاطرنشان کرد: در ادامه این جلسه همچنین ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مربوط به طرح مقابله با شرط‌بندی در فضای مجازی بررسی و اصلاح شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول