اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رسانه‌های عبری: سایت شرکت «انرژین» فعال در میدان گازی کاریش هک شد

رسانه‌های عبری، امروز از هک شدن سایت شرکت «انرژین» فعال در میدان گازی کاریش همزمان با اعلام آغاز بهره‌برداری آزمایشی از این میدان بدون هماهنگی بیروت، خبر دادند.

رسانه‌های عبری: سایت شرکت «انرژین» فعال در میدان گازی کاریش هک شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های عبری، امروز (یکشنبه، ۹ اکتبر) اعلام کردند که سایت شرکت انگلیسی «انرژین» که مسئولیت حفاری و استخراج گاز از میدان گازی کاریش برای رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد، هک شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نوشت که یک حمله سایبری از خاک عراق علیه سایت این شرکت صورت گرفته است و گروه‌های هکری موفق شدند سایت‌‌های این شرکت و ادارات گاز در فلسطین اشغالی را هک و آن را از دسترس خارج کنند.

پیش از این، کانال تلگرامی گروه موسوم به «الطاهره» عراق، با انتشار یک پست، مسئولیت حمله سایبری امروز به سایت‌های این شرکت و ادارات گاز رژیم صهیونستی را برعهده گرفته بود. 

این  حمله سایبری در حالی صورت گرفت که شبکه صهیونیستی کان، ادعا کرده بود، تل‌آویو، از امروز روند بهره‌برداری آزمایشی از میدان گازی کاریش را بدون توافق با لبنان آغاز می‌کند و این گام رژیم صهیونیستی به معنای آن خواهد بود که تل‌آویو، گاز را حتی بدون توافق استخراج خواهد کرد.

طبق این گزارش‌ها، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی از شرکت «Energian» خواسته‌اند تا آزمایشات نهایی روند تولید گاز را انجام دهد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از روز پنجشنبه پیش درباره بروز اختلاف بین بیروت و تل‌آویو درباره ترسیم مرزهای دریایی دو طرف به دلیل اعمال برخی اصلاحات و ملاحظات لبنان در پیش‌نویس توافقنامه در این خصوص خبر می‌دهند. مهمترین تغییر در پیش‌نویس توافق که لبنان خواستار آن است، درباره به رسمیت شناختن خط شناورهای دریایی به عنوان مرزهای بین‌المللی است. اما مسئولان صهیونیست مدعی هستند که این خط، «منفعت امنی اصلی برای اسرائیل است و تثبیت این خط، بنا به دلایل امنیتی، بسیار مهم است».

در چنین فضایی، این روزها در داخل رژیم صهیونیستی، تمامی مجادلات و مناقشات حول محور توافق ترسیم مرزها میان بیروت و تل‌آویو می‌چرخد و موافقان و مخالفان این توافق در حال اتهام‌زنی به یکدیگر هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول