اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

تلاش برای بیمه شدن همه زنان خانه‌دار

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تمامی زنان خانه دار ما بیمه شوند و خانه‌ها و مغازه ها تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

تلاش برای بیمه شدن همه زنان خانه‌دار

به گزارش خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در مراسم روز روستا و عشایر اظهار کرد: گسترش بیمه یکی از شاخص های مهم پیشرفت و توسعه و اعتلای فرهنگ عمومی است که خدمات مرتبط با آن صورت می گیرد.

وی افزود: امیدواریم تمامی زنان خانه دار ما بیمه شوند و خانه‌ها و مغازه ها تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

ابوترابی فرد گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان و تجار باید با اطمینان خاطر خود را در عرصه تولید و خدمات بیمه کنند.

وی با اشاره به اینکه خداوند همه افراد بشر را بیمه کرده است، گفت: تمامی ما با گوهری به نام عقل بیمه خداوند هستیم و اگر عاقلانه زندگی کنیم و خود را به گوهر عقل بسپاریم دنیا و آخرت ما بیمه است. تمامی مشکلات ما به این دلیل است که با عقل فاصله پیدا کرده ایم.ابوترابی فرد گفت: اگر از منابع طبیعی حراست کنیم و درست از آنها استفاده کنیم دیگر فقیر در کشور نخواهد بود و خداوند ثروت‌های زیادی را در اختیار ما قرار داده که باید از آنها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در آینده نه چندان دور روستاییان و عشایری داریم با سطوح درآمدی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان که ۵ درصد حق بیمه را خود و دو برابر آن را دولت پرداخت می‌کند و آنها می‌توانند معادل درآمد خود را از بیمه دریافت کنند و زندگی خود را اداره کنند و این گام بزرگی برای ارتقای حیات اجتماعی است.

ابوترابی فرد تاکید کرد: در سال گذشته بودجه صندوق ۱,۰۷۰ میلیارد تومان بود در حالی که امسال با افزایش ۳۵ درصدی به ۱,۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است. با اراده‌ای که وجود دارد امیدواریم در سال آینده جهش جدی در افزایش تعداد بیمه شدگان که هم اکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است، شاهد باشیم و مجلس و دولت منابع لازم را پیش بینی کنند تا شاهد رشد صندوق روستاییان و عشایر شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول