اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهاد تبیین محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، ادامه داد: جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی است.

جهاد تبیین محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک میلاد مرادی صبح امروز در حاشیه افتتاح دفاتر انجمن اسلامی مدارس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، بیش از ۲۵۰ واحد انجمن اسلامی در مقطع متوسطه اول و‌ دوم در سطح مدارس استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت انجمن‌های اسلامی در مدارس افزود: انجمن اسلامی مدارس، بستر اولیه آموزش عملی جامعه‌پذیری و مسئولیت‌پذیری به دانش آموزان است و مدیران و معاونان پرورشی مدارس با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این تشکل می‌توانند در راستای رشد و بالندگی و سلامت روحی و فکری دانش‌آموزان، قدم‌های خوب و مؤثری بردارند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی ادامه داد: دانش‌آموزان، گران‌بهاترین سرمایه‌های انسانی کشور هستند که آینده و سربلندی کشور به دست این عزیزان اتفاق خواهد افتاد.

مرادی بیان کرد: دانش‌آموزان بسیار مستعد و توانمند هستند و اگر به آن‌ها بها داده شود قطعاً شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان، تشکلی امین و سنگری ایمن در برابر تهاجمات فرهنگی در مدارس است و هدف و مأموریت اصلی این تشکل، پرورش دانش‌آموزان به شخصیت متعالی و آگاه، همگام با سیره و علوم اهل‌بیت (ع) است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، تأکید کرد: جهاد تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، محور کلیدی فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی در این تشکل است.

مرادی اضافه کرد: نوجوانان سرمایه‌های فرهنگی کشور هستند و از این‌رو باید تمام توان خود را به کار بگیریم تا این سرمایه‌های بزرگ را از خطرات همه‌جانبه دشمن، حفظ کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول