اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شبانان و گله‌داران عشایر بسیجی هرمزگان تجلیل شدند

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام و در مراسمی با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه، همایش تکریم شبانان و گله داران عشایربسیجی هرمزگان در حاجی آباد برگزار شد.

شبانان و گله‌داران عشایر بسیجی هرمزگان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد علیه السلام و با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، همایش  تکریم شبانان و گله داران عشایربسیجی  هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم سردار ضیاءالدین حزنی گفت: نقش عشایر در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در جهت ایجاد اشتغال و تولید بی بدیل و اثر بخش است.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی، نقش عشایر در روند پیروزی های انقلاب اسلامی را بی بدیل دانست و افزود: امام به راستی عشایر را ذخایر انقلاب خواند چرا که عشایر سابقه‌ای طولانی و درخشان در مبارزه با استگبار و تجاوز گری در قبل و بعد از انقلاب داشته‌اند.

به گفته سردار حزنی، عشایر از اول انقلاب تا حال در معادلات سیاسی و اجتماعی حرف اول را زده و به دلیل روحیه سخت کوشی و دلاوری نقش مهمی در اقتصاد و تامین امنیت مرزها دارند.

سردار سید ضیا ء الدین حزنی به اقدامات دشمنان اسلام در برهم زدن اتحاد و همبستگی عشایر و طوایف اشاره کرد و بیان داشت: عشایر همواره در کنار مسئولین و فرزندان انقلابی خود در مقابل این مکر و حیله دشمنان مانند کوه ایستاده اند و اتحاد خود را از دست نداده اند.

در این همایش از شبانان و گله داران عشایر استان هرمزگان تقدیر بعمل آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول