اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ضربه پلیس هرمزگان به 11هزار میلیارد ریال بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در یک سال اخیر با انهدام 40 باند مواد مخدر به میزان 11 هزار و 800 میلیارد ریال بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر ضربه وارد شد.

ضربه پلیس هرمزگان به 11هزار میلیارد ریال بنیان مالی قاچاقچیان مواد مخدر

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به گستردگی دامنه فعالیت‌های پلیس در ابعاد مختلف اجتماعی، اظهار کرد: مأیوس ساختن پلیس از انجام مأموریت‌های ذاتی خود و ایجاد شکاف در وحدت جامعه دو هدف عمده دشمنان در اتفاقات اخیر بود که سعی داشت با سوار شدن بر امواج احساسات مردم، کشور را به سمت ناامنی و اغتشاش سوق دهد.

وی تلاش برای کمرنگ جلوه دادن پیشرفت‌های کشور با وجود انبوهی از تحریم در دهه‌های اخیر را بخشی از سناریوی مستمر دشمن بر اذهان ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: آگاهی مردم راه را بر توطئه اخیر بست و مردم می‌دانند که بازی دشمن در چه حوزه‌ای و با چه هدفی دنبال می‌شود.

سردار جعفری با بیان این که نیروی انتظامی در 43 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در هرمزگان 150 شهید بومی و 256 جانباز به راه انقلاب و امنیت و اقتدار نظام نثار کرده است، گفت: بر این شهدای گرانقدر باید دهها شهید غیربومی که در این استان مشغول خدمت بوده و به فیض شهادت نائل آمدند را نیز اضافه کنیم.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پاسخ به سوالی در خصوص میزان اثربخشی فعالیت‌های پلیس بخصوص در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر، با اشاره به تلاش برای ضربه زدن به بنیان‌های مالی قاچاقچیان مواد مخدر در پی انهدام هر باند بزرگ، بیان کرد: در یک سال اخیر 70 تن مواد مخدر در هرمزگان کشف شده که 40 باند منهدم و به بیش از 11 هزار و 830 میلیارد ریال از بنیان‌های مالی این باندها ضربه زده شده تا این پول از چرخه مواد مخدر خارج شود.

به گفته سردار جعفری، در این مدت بیش 11 هزار و 860 میلیارد ریال کالای قاچاق نیز در استان کشف و ضبط شده است.

وی همچنین از کشف 510 میلیارد ریال اموال مسروقه مردم از چنگال سارقان نیز خبر داد و گفت: این اموال پس از بررسی به مالباختگان تحویل شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول