اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فارس من| اقدامات فرهنگی باشگاه‌های فوتبال خوب است اما کافی نیست

رئیس کمیته صیانت از لیگ سازمان لیگ فوتبال گفت: اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی باشگاه‌ها در امور فرهنگی فوتبال خوب است اما کافی نیست.

فارس من| اقدامات فرهنگی باشگاه‌های فوتبال خوب است اما کافی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به لزوم آموزش مشوقین و لیدرهای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای جلوگیری از تشویق عناصر نامطلوب و پویشی در این باره، با حجت‌الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از لیگ سازمان لیگ فوتبال گفت‌وگویی انجام دادیم. ایشان در این زمینه اظهار داشت: ابتدا ایام هفته وحدت و ولادت پیامبر عظیم شأن اسلام و همچنین امام صادق (ع) را تبریک و تهنیت می‌گویم. از کسانی هم که در غم از دست دادن فرزندم با من همدردی کردند تشکر می‌کنم. اما آنچه در حوزه فرهنگی فوتبال ایران رخ داده باید بگویم اقدامات باشگاه‌ها کاملاً لازم و خوب اما ناکافی است. 

وی افزود: از سال 1379 یعنی بیش از دو دهه کارها و اقدامات فرهنگی خوبی در فوتبال زیر نظر سازمان تربیت بدنی وقت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام شده است همه این اقدامات در جهت سیستم‌سازی و ساختارسازی فرهنگی مناسب بوده است و به همین دلیل هم اکنون شاهدیم کانون‌های هواداری برخی باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس رفتارها و اقداماتی انجام می‌دهند که در ابعاد بین‌المللی با باشگاه‌های بزرگ دنیا قابل مقایسه است اما اگر بخواهیم در بخش فرهنگی ریز شویم باید بگویم در این زمینه سیاست‌های جدی‌تر و با برنامه‌تری داشته باشیم.  پنج سال پیش اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شد و گروهی تشکیل شد که در زمینه فرهنگی خروجی‌های فرهنگی متعددی را به باشگاه‌ها می‌داد اما در هیاهوی فوتبال این مهم مغفول ماند.

رئیس کمیته صیانت از لیگ سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: باید در زمینه رفتار سرگروه‌ها و مشوقین سازمان‌یافته‌تر عمل کنیم و این عزیزان را بیشتر مورد آموزش قرار بدهیم تا آنها بدانند که هر بازیکنی را فقط به اندازه خدمت و فوتبالی که ارائه می‌دهد تشویق کنند. تماشاگران ما فوتبال را دوست دارند و بهتر است بازیکنانی را بیشتر مورد حمایت و تشویق قرار بدهند که این ورزش را در همه ابعادش به زیبایی ارائه می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول