اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

تورنمنت آزاد تکواندو لبنان| چهار مدال طلا و یک نقره به مردان هوگوپوش رسید

در چارچوب تورنمنت آزاد تکواندو لبنان، مردان هوگوپوش کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

تورنمنت آزاد تکواندو لبنان| چهار مدال طلا و یک نقره به مردان هوگوپوش رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، تورنمنت آزاد تکواندو لبنان با حضور 371 هوگوپوش در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت 3 روز در سالن "نوهاد نوفل" شهر بیروت برگزار خواهد شد که امروز شنبه 16 مهرماه، میرهاشم حسینی و محمد حسین یزدانی نمایندگان  وزن ۸۰- کیلوگرم به فینال این رقابت ها راه یافتند، اما با صلاحدید کادر فنی تیم ملی این دیدار برگزار نشد و نهایتا مدال طلا و نقره به این ۲ نماینده تکواندو کشورمان رسید. حسینی به طلا دست یافت و یزدانی نیز به مدال نقره رسید.  مهدی حاجی موسایی نماینده وزن 54- کیلوگرم کشورمان مقابل زندی به پیروزی دست یافت و به مدال طلای این مسابقات رسید.

در ادامه این مسابقات امیرمحمد بخشی در فینال وزن 74- کیلوگرم و در یک دیدار تماشایی موفق شد رامی عیسی از مصر را شکست دهد و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.

ضمن اینکه، رضا کلهر در فینال وزن ۶۸- کیلوگرم مقابل "عیاد برکات" از مصر توانست پیروز شود، کلهر پس از کسب نشان طلای نوجوانان جهان و آسیا در سال ۲۰۲۲، اولین مدال طلای خود در رده بزرگسالان را به دست آورد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول