اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

فارس من| الزام آموزش حجاب از کودکی و نوجوانی

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار الزام آموزش حجاب از کودکی و نوجوانی شدند.

فارس من| الزام  آموزش حجاب از کودکی و نوجوانی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار الزام  آموزش حجاب از کودکی و نوجوانی شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند:

«به نظر من مسأله حجاب بایستی از سنین کودکی و نوجوانی آموزش داده شود و الزام به رعایت آن از مدرسه و دانشگاه و ادارات دولتی و خصوصی و اماکن تفریحی و .. آغاز شود.»

* امنیت جامعه بستگی به حجاب دارد

حسین احمدی خرم سردبیر این پویش در گفت‌وگو با خبرنگارگروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: از ابتدا در مدرسه حجاب را باید با تعالیم دینی‌ آموزش دهند و حجاب مسئله مهمی است و امنیت جامعه‌ نیز به حجاب بستگی دارد. 

 وی افزود: حجاب باید در کتاب درسی ما باشد و دبیران ما نیز تحلیل و تفسیر و دانش آموزان را اغنا کنند. در زمان ما دانش آموزان‌ در مدرسه حجاب را یاد نمی‌گرفتند، در مساجد مسئله حجاب بیان می شد. اگر در مدرسه توضیح داده می‌شد این مشکلات خاص به وجود نمی آمد.

وی گفت: حجاب در قرآن بیان شده است و چون دستور دین است و این اجبار از سمت‌ علما نبوده بلکه از سمت قرآن است، این شایعه اشتباه است،که می‌گویند حجاب را علما اجبار کردند. حجاب از اصول دین و جزء اجبارات دین است، مثل نماز و روزه که اصول دین و اجباری است. حجاب برای همه واجب است و وظیفه شرعی همه‌ ما است که حجاب را رعایت کنیم و بر هرخانم و آقا واجب است که‌ نوع پوشش مشخص شده‌ را رعایت‌کند.

پایان پیام/ ت 82

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول