اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بخشی از مشکلات تهران با سامان‌دهی معتادان متجاهر حل شده است

استاندار تهران با اشاره به اینکه یکی از حوزه‌هایی که دشمن می‌خواهد از طریق آن به کشور آسیب بزند حوزه اجتماعی است، گفت: تهران انباشت مشکلات زیادی است که بخشی از آن مانند سامان‌دهی معتادان متجاهر حل شده است.

بخشی از مشکلات تهران با سامان‌دهی معتادان متجاهر حل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن منصوری استاندار تهران در آیین افتتاح ۳ مجتمع تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر گفت: از زحمات همه نهادها و سازمان ها به ویژه شهردار تهران، اعضای شورای شهر، فرماندار تهران و سایر دست اندرکاران تشکر می کنم.

وی افزود: در تهران به دلیل ملاحظات امنیتی یک شرایط خاص است و اعتبارهای خاصی را بر علیه کشور قرار داده اند. می خواهند عنوان کنند که همراه معترضان و کشور ایران هستند که این رویکرد مصداق بارز جمله زهی خیال باطل است.

استاندار تهران ادامه داد: کشور ما بزرگ است و از بحران های زیادی عبور کرده است و این بحران نیز می گذرد.

وی با اشاره به طراحی دشمن برای ضربه به کشور بیان کرد: یکی از حوزه‌هایی که دشمن می‌خواهد از طریق آن به کشور آسیب بزند، حوزه اجتماعی است.

منصوری یادآور شد:  از شهرداری تهران به دلیل تمرکز بر حوزه های اجتماعی تشکر می کنم. اتفاقات مهمی امسال در کشور در حوزه اجتماعی روی داده است و رئیس جمهور نیز در جریان امور هستند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار نفر ظرفیت ساماندهی معتادان در شهر تهران وجود دارد و با ظرفیتی که سازمان بهزیستی ایجاد کرده به ۲۳ هزار نفر می رسد.

استاندار تهران با بیان اینکه افتتاح امروز اتفاق بزرگی است که محصول همدلی و مودت مسئولان است؛ گفت: تهران انباشت مشکلات زیادی است که بخشی از آن مانند ساماندهی معتادان متجاهر حل شده است.

وی در انتها افزود: نیاز است تا بعد از تربیت و آموزش و درمان این افراد به دنبال حل مسایل اجتماعی آنها باشیم.

پایان پیام/ ت 24

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول