اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پلیس در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم نقش‌های متعددی دارد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: امروز پلیس در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم، نقش‌های متعددی دارد و از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور این ماموریت‌ها و خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

پلیس در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم نقش‌های متعددی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند،سردار ناصر فرشید امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار هفته فراجا امسال با عنوان "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" افزود: ما توفیق خدمت را داریم و انجام وظیفه می‌کنیم تا مردم در امنیت باشند، وقتی در جامعه‌ای امنیت باشد می‌توان انتظار توسعه و پیشرفت داشت.

وی گفت: غیورمردان فراجا با اقتدار کامل از جان، مال، امنیت و عزت مردم پاسداری می‌کنند و افتخار این را داریم که با عملکردمان اعتماد مردم و مقام معظم رهبری را به دست آوردیم و ایشان در فرمایشات خود مدال با افتخار "مجاهدان فی سبیل الله" را به کارکنان نیروی انتظامی عنایت کردند. 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: با توجه به باورها و اعتقادات دینی نیروی انتظامی فراتر از وظیفه خدمت می‌کند و خدمتگذاری پلیس به عنوان نوک پیکان و خط مقدم مواجهه با مشکلات و آحاد مردم، بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: وقتی احساس امنیت بالا و آرامش در جامعه باشد می‌توان گفت زمینه و بستر شکل‌گیری توسعه و آبادانی وجود دارد و مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری پلیس فرمودند پلیس باید در مقابل مجرمان بایستد و امنیت مردم را تامین کند. 

سردار فرشید تاکید کرد: حفظ ارزش‌ها، اصول و باورها یکی از وظایف پلیس در کنار تامین امنیت است و ما در اجرای ماموریت‌ها نیازمند همراهی مردم، مسوولان و همه دستگاه‌ها هستیم تا خدمت به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی گفت: یکی از مسایل مهم مواد مخدر است که پلیس با این معضل برخورد شبانه‌روزی دارد و از سال گذشته تاکنون بیش از ۵۴ تن انواع مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: روزانه بیش از ۶۶۰ تماس فوریتی توسط پلیس عملیاتی می‌شود و در پلیس راهنمایی و رانندگی که دغدغه همه ما است در شرایط جغرافیایی استان خدمات لازم صورت می‌گیرد.

وی گفت: از سال گذشته بیش از ۳۰ نفر از هم استانی‌ها در تصادفات درون شهری جان خود را از دست دادند و شاهد جان باختن بیش از ۷۰ نفر در جاده‌های استان بودیم که برای پیشگیری از وقوع تصادفات باید تلاش همگانی باشد.

سردار فرشید ادامه داد: پلیس در جریانات اخیر اعتماد مردمی را به همراه داشت و از هیچ تلاشی برای تامین امنیت کشور چشم‌پوشی نکرد.

وی گفت: در حوادث روزهای گذشته که مواردی از تجمعات و ناآرامی را در سطح کشور و استان شاهد بودیم، همراهی مردم با پلیس قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مردم به‌سرعت صف خود را از عده‌ای که به دنبال فتنه و آشوب بودند، جدا کردند که ناشی از هوشیاری و بصیرت ملت ایران است و در این چند روز مردم، مسوولان و اقشار مختلف از خدمتگزاران خود در سازمان انتظامی قدردانی و حمایت کردند.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول