اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

برنامه دولت برای واگذاری عرصه‌های منابع طبیعی به بهره‌برداران مردمی

معاون آبخیزداری سازمان منایع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به برنامه افزایش 2 برابری اجرای طرح‌های آبخیزداری، گفت: قرار است پتانسیل‌های عرصه‌های طبیعی در قالب قرار داد به بهره‌برداران این بخش واگذار شود.

برنامه دولت برای واگذاری عرصه‌های منابع طبیعی به بهره‌برداران مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسن وحید ظهر امروز در مراسم روز روستا و عشایر که در منطقه آبستان خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح‌های آبخیزداری در لرستان اظهار کرد: ظرف ۴ سال گذشته در سطح ۷۵۰ هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی طرح‌های آبخیزداری اجرا شد، در سال ۱۴۰۰ نیز در سطح ۲۵ هزار هکتار از منابع طبیعی طرح‌های آبخیزداری اجرا شد.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است طرح‌های آبخیزداری در سال جاری به دو برابر سال گذشته افزایش پیدا کند.

معاون آبخیزداری سازمان منایع طبیعی و آبخیزداری کشور با تاکید بر مشارکت مردم در پروژه‌های آبخیزداری ، عنوان کرد: قرار است پتانسیل‌های عرصه‌های طبیعی در قالب قرار داد به بهره‌برداران این بخش واگذار شود.

وحید با اشاره معضلات زیست محیطی در کشور و نقش مردم در کاهش این معضلات، بیان کرد: مشارکت مردم در عرصه‌های منابع طبیعی منجر به کاهش مخاطرات زیست محیطی همچون سیلاب ، فرسایش خاک و موارد دیگر خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول