اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مسوولان، از فعالان فرهنگی حمایت کنند/ کمبود مسجد در فازهای جدید پردیس

امام جمعه پردیس گفت: در فازهای ۸، ۵، ۹ و۱۱ مسکن مهر که جمعیت بالای چند صد هزار نفری و حدود ۵۰ هزار دانش آموز در آن ساکن شده اند، فقط یک مسجد وجود دارد و این فازها بدون فعالیت های فرهنگی رها شده اند که لازم است وزیر راه و شهرسازی رسیدگی کند.

مسوولان، از فعالان فرهنگی حمایت کنند/ کمبود مسجد در فازهای جدید پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک روز نیروی انتظامی و آغاز هفته بزرگداشت فراجا، اظهار کرد: نیروی انتظامی و بسیج دوشادوش یکدیگر در اغتشاشات اخیر گام برداشته و امنیت را در شهرستان پردیس ایجاد کردند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد سپاه و نیروی انتظامی در پردیس، گفت: مدیریت راهبردی رهبر حکیم انقلاب در حوادث اخیر بسیار حائز اهمیت است، زیرا با جداکردن اصل و فرع ماجرا، اصل این تقابل را مقابله با بنیان ایران قوی جمهوری اسلامی دانستند و در پشت پرده نیز دست آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه پردیس ادامه داد: خط قرمز کشور امنیت مردم است و در این رابطه هیچ جای مسامحه نیست و باقی مباحث مانند حجاب، گشت ارشاد، فوت خانم امینی و غیره فرع این ماجرا است.

وی اضافه کرد: رهبری اندازه سلبریتی‌ها را نیز مشخص کردند و فرمودند؛ اول اینکه قاطبه هنرمندان انقلابی‌اند و دوم اینکه برخی مواضع دشمن‌شادکن از جهت تأثیر عمومی بی‌ارزش است و سوم اینکه تعیین مجرمانه‌بودن مواضع با عدلیه است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه فضای مجازی ما غیربومی است، تصریح کرد: درخصوص جهاد تبیین و امور فرهنگی و بسترسازی برای فعالیتهای دینی و فرهنگی به طور متحد و هماهنگ عمل نشده است.

وی ادامه داد: در فازهای ۸، ۵، ۹ و۱۱ مسکن مهر که جمعیت بالای چند صد هزار نفری در آن ساکن شده اند، فقط یک مسجد وجود دارد و مدارس و آموزش و پرورش با حدود ۵۰ هزار دانش آموز رها شده اند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از وزیر راه تقاضا داریم بسترهای فرهنگی‌ را در این فازها ایجاد کنند زیرا امروز باید برای جهاد تبیین و فعالیتهای فرهنگی جهاد و فعالیت کنیم تا بتوانیم جوانان و نوجوانان و خانواده خود را از دهان گرگ های درنده بیرون بکشیم.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه وزیر راه باید هفته‌ای یکبار از پردیس بازدید کند، ابراز کرد: ما حدود ۱۵۰ مدرسه در این فازها داریم و باید در سال در هرکدام از این مدارس یک یادواره شهدا برگزار کنیم و در هر یادواره دانش آموز همراه پدر و مادرش و حتی اعضای خانواده اش حضور پیدا کنند.

وی گفت: با برگزاری یادواره شهدا در مدارس خواهید دید که در شهرستان پردیس چه انقلابی رخ خواهد داد و باید تمام مسوولان، بسیجی وار پای کار آمده و مردم و فعالان فرهنگی را حمایت کنند و اعتقاد به جهاد تبیین داشته و فعالیتهای فرهنگی و دینی را در اولویت اول قرار دهند.

حجت‌الاسلام حسینی اضافه کرد: شب گذشته در باغکمش یادواره شهدایی برگزار شد و در آن تعداد بسیار زیادی جوان و نوجوان شرکت کرده بودند و برای آنها برنامه های فرهنگی تدارک دیده بودند و آنها را در برنامه یادواره شهدا به حساب آورده بودند و از تمام دست‌اندرکاران این مراسم و بخشدار مرکزی پردیس تقدیر می کنیم.

وی در پایان از عدم اجرای مصوبات میزهای خدمت گفت و تشریح کرد: این مصوبات باید اجرایی شود زیرا به مردم قول داده‌ایم و مسوولی که قول داده و به آن عمل نکند مسوول نیست و در ادامه باید این میزهای خدمت ادامه داشته باشد و مسوولان نظارت بر بازارها و امنیت در بومهن را در اولویت کاری خود قرار بدهید.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول