اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دشمن برای برهم زدن آرامش در سیستان و بلوچستان تلاش و برنامه‌ریزی کرد

وزیر کشور که به زاهدان سفر کرده است، گفت: بعضی از نخبگان مطرح می‌کردند که چون در اغتشاشات اخیری که در کشور صورت گرفت، سیستان و بلوچستان آرام بود، دشمن برای برهم زدن این آرامش، تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

دشمن برای برهم زدن آرامش در سیستان و بلوچستان تلاش و برنامه‌ریزی کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی وزیر کشور که به عنوان نماینده رئیس‌جمهور به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، امروز پنجشنبه 14 مهر در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار‌داشت: به دنبال حادثه تلخی که در زاهدان اتفاق افتاد و به مردم این استان خساراتی وارد شد، برای ارزیابی خسارات وارده و تسلیت به داغداران به استان زاهدان سفر کردم.

وی با بیان اینکه از مراکزی که تخریب شده بازدید کردم، گفت: نزدیک به 124 باب از مغازه‌های مردم که در پاساژهای مختلف بودند، ویران شده است، متأسفانه اغتشاشگران به آمبولانس‌ها، ماشین‌های آتش‌نشانی و بانک‌ها حمله‌ور شده بودند که خسارات متعددی وارد کرده بودند که از آن‌ها بازدید و با مردم آن منطقه صحبت شد، آنان هم خیلی ناراحت بودند و خواسته‌شان شناسایی عاملان این اتفاق بود.

وزیر کشور افزود: از مجروحین این حادثه هم بازدید شد؛ این افراد در مکان‌های مختلف شهر بعضا به شکل غافل‌گیرکننده مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند، البته کادر پزشکی از آن‌ها مراقبت کرده است، تعداد قابل‌توجهی از مجروحین ترخیص شده بودند ولی همچنان عده‌ای نیز بستری بودند، آن‌ها نیز می‌خواستند اغتشاشگران و عاملان این حادثه پیدا شوند، به هر حال این حادثه تلخ، زاهدان عزیز و مردم ما اعم از بلوچ و غیربلوچ را ناراحت کرده بود، ما هم برای تسلیت و برآورد خسارات خدمت مردم رسیدیم.

وحیدی تصریح کرد: بحمدالله مردم مثل همیشه وفادار به انقلاب و معتقد به نظام و کشور هستند و می‌خواهند ایرانی قوی داشته باشند که این نکته در مطالب کسانی که با آن‌ها صحبت کردیم، مشاهده می‌شد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: بعضی از نخبگان مطرح می‌کردند که چون در اغتشاشات اخیری که در کشور صورت گرفت، سیستان و بلوچستان آرام بود، دشمن برای برهم زدن این آرامش، تلاش و برنامه‌ریزی کرد و با کمک و حمایت گروهک‌های تروریستی، اجانب و جریانات نفوذی توانستند خساراتی را به بار آورند، البته مشکلات مجروحین نیز ارزیابی خواهد شد و مردم عزیز ما مثل همیشه و در کنار هم در زاهدان زندگی خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول