اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

سند اعتلای بسیج مبنای حرکت بسیجیان در تحقق گام دوم انقلاب/بسیج در همه جا میدان دار است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج در همه جا میدان دار است، گفت:سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است و باید بسیج حرکتش در این مسیر باشد.

سند اعتلای بسیج مبنای حرکت بسیجیان در تحقق گام دوم  انقلاب/بسیج در همه جا میدان دار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در اختتامیه نمایشگاه استانی طرح اسوه و جشنواره انتخاب و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج برتر استان با اشاره به اینکه سال قبل تعداد غرفه‌ها ۱۶ مورد بود ولی امسال بیش از ۱۱۰ غرفه در نمایشگاه اسوه برپا بود، اظهار داشت: عملکرد و تلاش‌های  این غرفه‌ها در عرصه‌های مختلف در نوع خود ستودنی است و برای هر پایگاهی که قوی ظاهر شده است باید خدمات و عملکردشان به صورت مستند ساخته و ارایه شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه به سند اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است که از امسال به صورت رسمی آغاز شده است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه هر آن چیزی که رهبری در سند اعتلای بسیج به آن اشاره کرده است، باید حرکت بسیجیان در این مسیر باشد، گفت: بسیج در گام پنجم انقلاب اسلامی وظیفه خاصی را به عهده دارد.

 وی با بیان اینکه بسیج بدون برنامه نیست، ضمن اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضور داشته و دارد، گفت: بسیج نه یک سازمان نظامی است و نه یک سازمان غیر نظامی، بلکه یک معین برای دولت و یک نهاد مردمی و ارتش سازمان یافته است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه امروزه بسیج در همه جا میدان‌دار است، عنوان کرد: امروزه بسیج سازماندهی شده است و درحوزه دفاعی و در قالب‌های مختلف امنیتی و تخصصی حضور داشته و فعالیت‌های چشم‌گیری را انجام داده‌اند.

وی در ادامه به حضور پررنگ بسیج در مقابله با فتنه‌های شوم دشمنان  اشاره کرد و گفت: آن چیزی که دشمنان  در فضای مجازی از جمهوری اسلامی ترسیم می‌کنند واقعیت ندارد، بلکه باید واقعیت جمهوری اسلامی را در فضای حقیقی دید.

سردار طهماسبی با بیان اینکه همه باید با روحیه جهادی و انقلابی برای حل مشکلات پای کار باشند، بیان داشت: امنیت مردم برای ما مهم است و هرکاری که لازم باشد سپاه و بسیج در صحنه حاضر است.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول