اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نیروی انتظامی پرچمدار برقراری نظم و امنیت است

استاندار خراسان جنوبی در پیامی به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: دلاورمردان نیروی انتظامی که لباس خدمت و ایثار به تن کرده‌اند، پرچمداران برقراری نظم و امنیت در جامعه هستند.

نیروی انتظامی پرچمدار برقراری نظم و امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پیام جواد قناعت با این کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی که "نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است" آمده: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مزین به صفحاتی است که رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلابی این مرز و بوم را به تصویر کشیده‌اند.

وی ادامه داد: بدون تردید بخش زیادی از این صحیفه پربرکت که عظمت و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به تصویر کشیده‌اند، منبعث از تلاش‌های مخلصانه و بی‌دریغ دلاورمردان نیروی انتظامی است که لباس خدمت و ایثار به تن کرده و به عنوان پرچمداران برقراری نظم و امنیت، مجهز به سلاح دین‌داری، ولایتمداری، دشمن‌ستیزی و قانون‌گرایی، گام در راه حفظ و تقویت ارزش‌های این انقلاب نهاده‌اند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتظامی سرافراز با تأسی از تعالیم مکتب روح‌بخش اسلام ناب و رهنمودهای پیامبر گونه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و خلف صالحش مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) توانسته به عنوان الگویی موفق از سازمانی مقتدر، مردم‌دار و اعتمادبخش، نزد مردم از سرمایه اجتماعی ویژه‌ای برخوردار شود.

وی اظهار داشت: بی‌شک نکوداشت این جایگاه ارزشی از سوی آحاد ملت، نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و خدوم این نیروی پرتوان دارد، از همین رو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت کشور، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی تبریک گفته، از اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه این مجموعه در تامین نظم و امنیت پایدار- که به فرموده رسول اکرم (ص) یکی از دو نعمت ناشناخته نزد بشر است- تقدیر و تشکر می‌کنم.

قناعت اظهار امیدواری کرد که در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، شاهد تامین امنیت پایدار در راستای رفاه مردم در استان خراسان جنوبی باشیم.

۱۳ تا ۱۹ مهر ماه هفته فراجا نامگذاری شده و امسال شعار هفته فراجا "پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول