اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

دشمن دلسوز ما نیست و صرفا بدنبال غارت منابع ما است

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دشمن دلسوز من و شما نیست، فقط می‌خواهند منابع ما را غارت کنند و بروند، ما نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم.

دشمن دلسوز ما نیست و صرفا بدنبال غارت منابع ما است

حجت الاسلام علی درویشی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خرم‌آباد  در رابطه با اغتشاشات اخیر اظهار داشت: خیانت‌ها و سیاست‌های دشمن توسط گردانندگان آب و تاب داده می‌شود و چند جوان نیز با توجه به مشکلات موجود جامعه تحت تاثیر قرار می‌گیرد و به خیابان می‌ریزند. 

وی افزود: افراد راس کار و  مسئولان بالای نظام دورانی با دست خالی در مقابل دشمن ایستاده‌اند و رزمنده جبهه‌ها بودند، دشمن با خودش چه فکری می‌کند؟

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه  دشمن برای این کارها سرمایه‌گذاری می‌کند، بیان کرد: کار فرهنگی و اعتقادی نیروهای حزب‌الهی باید بیشتر باشد و تلاش بیشتری کنند به ویژه  زمانی که بحث حجاب وسط باشد. 

وی گفت: آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه شکست خورد، چون منطقه غرب آسیا متعلق به ایران است، ایران سیاست آمریکا را نقش بر آب می‌کند بنابراین مجبورند در آذربایجان فتنه‌هایی بر پا کند یا فتنه‌های داخلی ایجاد کند. 

درویشی با بیان اینکه غیرت و خون جوانان آن زمان امروز ثمر داده است، گفت: دشمن دلسوز من و شما نیست، فقط می‌خواهد منابع ما را غارت کنند و بروند، ما نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم. 

وی افزود: صاحب این انقلاب شهدا هستند ما نیروی ولایت هستیم و رمز و موفقیت ما در پیروی از ولایت است و این پرچم، پرچم دین اسلام و قرآن است. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: شاخص در انقلاب اسلامی ولایت است. همانگونه که شهید همت گفت اگر شب مسیر را گم کردید ببینید دشمن کجا را می‌زند. پاسدارانی که  پیمان با شهدا را بسته‌اید هر کجا دیدید دشمن روی آن منطقه  حساس است بدانید جبهه خودی است، جبهه جدید امروز مثل جبهه قدیم نیاز به توانمندی فیزیکی ندارد، توانمندی فکری، اعتقادی و توانمندی ارزشی که در ذهن نیروی انقلاب و پایبند به انقلاب است کارایی دارد که نیاز به حضور شما دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول