اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همراهی سلبریتی‌ها و ورزشکاران با عوامل فتنه/مسوولان باید از حوادث اخیر درس عبرت بگیرند

مدرس و پژوهشگر مسائل اجتماعی گفت: متأسفانه در حوادث اخیر برخی از افرادی که با هزینه نظام و انقلاب اسلامی و مردم به چهره مشهور و به اصطلاح سلبریتی شده‌اند، نه تنها با اغتشاشگران و معاندین همراهی کردند بلکه بر آتش فتنه و اغشاشات دمیدند. افراد مشهوری که از طریق همین صدا و سیمای انقلاب اسلامی مشهور شدند و یا از طریق هزینه بیت‌المال ورزشکار ملی شدند.

همراهی سلبریتی‌ها و ورزشکاران با عوامل فتنه/مسوولان باید از حوادث اخیر درس عبرت بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی احمدی، مدرس و پژوهشگر مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه بعد از فوت ابهام آمیز و در حال بررسی خانم مهسا امینی در تاریخ 25 شهریور ماه 1401 ، موجی از ناراحتی و انده سراسر مردم ایران را فراگرفت و آحاد مردم از این فوت مشکوک و ابهام آمیز ابراز ناراحتی و اندوه کردند، اظهار داشت: در پی این حادثه رئیس جمهور نیز در یک اقدام بجا و انقلابی با خانواده مرحومه امینی تلفنی گفت‌وگو و ضمن ابراز ناراحتی و اندوه، قول پیگیری تا روشن شدن علت فوت را اعلام کردند.

مدرس و پژوهشگر مسائل اجتماعی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای فرصت طلب و معاند از فضای التهاب آمیز ایجاد شده در جامعه سوء استفاده کرده و همسو با رسانه‌های بیگانه و معاند که منتظر چنین فرصت‌هایی هستند همسرایی و هم آوایی کرده و بر طبل اغتشاش و خشونت کوبیدند و خسارت‌های مالی و جانی را بر مردم تحمیل کردند، افزود: در این شرایط خاص و حساس، انتظاری که از خواص و سلبریتی‌ها می‌رفت، طرفداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در این چهل و اندی سالی که از عمر پربرکت آن سپری می‌شود و خاموش کردن آتش فتنه بود. وی تصریح کرد: متأسفانه در حوادث اخیر برخی از افرادی که با هزینه نظام و انقلاب اسلامی و مردم به چهره مشهور و به اصطلاح سلبریتی شده‌اند، نه تنها با اغتشاشگران و معاندین همراهی کردند بلکه بر آتش فتنه و اغتشاشات دمیدند. افراد مشهوری که از طریق همین صدا و سیمای انقلاب اسلامی مشهور شدند و یا از طریق هزینه بیت‌المال ورزشکار ملی شدند.

احمدی با بیان اینکه جا دارد عزیزان سلبریتی ما  نگاهی به عملکرد خود در این بزنگاه نظام و انقلاب داشته باشند و کلاه خود را قاضی کنند، تصریح کرد: آیا اگر این بزرگواران حتی در کشورهای به اصطلاح مهد دموکراسی و آزاد اندیشی بودند با آنان به خاطر همراهی با هنجارشکنان به قانونی ترین شکل ممکن برخورد نمی شد؟ اما این عزیزانِ همسو با اغتشاشگران و هنجارشکنان با استفاده از رأفت و عطوفت اسلامی همچنان با سینه‌ای فراخ و گردنی افراشته در بین مردم ظاهر می‌شوند، بدون اینکه کوچکترین عذرخواهی و طلب بخششی از مردم غیور و انقلابی ایران داشته باشند. بدانیم فردا روزی باید در محضر داور مطلق پاسخگو باشیم که چگونه در بزنگاه نظام اسلامی طرف آشوبگران را گرفته و از پشت به نظام مقدس اسلامی و مردم خنجر زدیم.

مدرس و پژوهشگر مسائل اجتماعی با اشاره به اینکه نکته اساسی که باید من بعد مورد توجه مسئولان انقلابی نظام اسلامی قرار بگیرد، اظهار داشت: درس‌آموزی و عبرت گرفتن از وقایع اخیر و توجه به عملکرد ضد انقلابی افرادی است که سر سفره انقلاب نشسته و متنعم شده‌اند و مسئولان نظام اسلامی باید عنایت داشته باشند که در این چهل و اندی سال روی چه افرادی سرمایه‌گذاری و هزینه کرده‌ایم و باید از این شرایط تجربه گرفته و از نیروهای و جریان‌هایی حمایت کرد که با اقدام انقلابی و صواب خویش نشان دادند که دل در گرو نظام و انقلاب و رهبری دارند.
وی تصریح کرد: واقعیت این است که در حال حاضر صحنه‌گردانان و میدان داران نظام و انقلاب اسلامی در حاشیه هستند و هیچ نقشی در تصمیم گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها ندارند و همانند سلبریتی‌های کنونی از امکانات بیت‌المال  برخور دار نبوده‌اند تا به چهره مشهور تبدیل شوند. 
احمدی با بیان اینکه ضروری است که در انتخاب افراد و سرمایه‌گذاری روی آنها با تدبیر و درایت بیشتری عمل کنیم تا انقلابیون اصیل و حاضر در بزنگاه‌ها صحنه‌گردان و میدان‌دار امور اجرایی و مدیریتی کشور باشند و در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها نقش‌آفرینی کنند، افزود: جا دارد دولت انقلابی سیزدهم که به نام انقلاب و ارزش‌های اصیل آن بر سر کار حاضر است برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای به میدان آوردن و صحنه‌گردان کردن نیروهای انقلاب داشته باشد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول