اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: دو بازیکن در نیم فصل به ما اضافه می‌شوند/ برای حضور در چهار تیم می‌جنگیم

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: یکی دو بازیکن به جمع اضافه می‌شوند که ممکن است خارجی باشند تا با قدرت بیشتر در مسابقات باشگاه‌های جهان حضور پیدا کنیم.

اکبری: دو بازیکن در نیم فصل به ما اضافه می‌شوند/ برای حضور در چهار تیم می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیمان اکبری پس از مسابقه برابر مس رفسنجان اظهار کرد: به این تیم خسته نباشید می‌گویم البته این مسابقه چندان دلچسب نبود. اصل نتیجه است و توانستیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم اما این که تیم مس در این دیدار حاضر می‌شود یا خیر؟ و این که بازیکنان می‌آیند یا حضور نخواهند داشت؟ روی کیفیت تیمی ما تاثیر منفی گذاشت.

وی افزود: در نهایت آن چه مدنظر من بود، پیاده نشد. ست اول و دوم به دلیل تعویض‌های ما امتیازات نزدیک بود، باید ببینیم ایراد تعویض‌ها چیست تا در مسابقات بعدی با قدرت بیشتری ظاهر شویم.

اکبری با بیان این که پیکان همواره دوست داشته جزو مدعیان و چهار تیم برتر باشد، عنوان کرد: همیشه برای این موضوع جنگیدیم و امسال هم همین‌طور است. برنامه باشگاه‌های جهان هم اعلام شد که از 16 آذر برگزار می‌شود و باید در نیم فصل تغییراتی ایجاد کنیم. یکی دو بازیکن به جمع اضافه می‌شوند که ممکن است خارجی هم باشند تا با قدرت بیشتر در مسابقات باشگاه‌های جهان حضور پیدا کنیم.

تیم پیکان تهران امروز (چهارشنبه سیزدهم مهر) در نخستین مسابقه هفته دوم لیگ برتر مردان و در سالن فدراسیون والیبال موفق به شکست سه بر صفر مس رفسنجان شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول