اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عبدی: بازی با لائوس نگران‌کننده بود/ امیدوارم مقابل قرقیزستان در حد نام ایران باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی اول برای همه نگران کننده است‌.

عبدی: بازی با لائوس نگران‌کننده بود/ امیدوارم مقابل قرقیزستان در حد نام ایران باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین عبدی پس از برتری سه بر صفر تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل لائوس در اولین دیدار مسابقات گروه I مقدماتی قهرمانی آسیا، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. بازی اول برای همه نگران کننده است. می دانیم بچه‌ها به دلیل نداشتن تجربه لازم، استرس دارند.

وی افزود: از تیم لائوس هیچ بازی‌ای در هیچ جا ندیده بودیم. سعی کردیم در نیمه اول این تیم را محک بزنیم. تیم خیلی خوبی در حالت دفاعی و ضد حمله بود اما بچه‌ها در نیمه اول موقعیت‌های خیلی زیادی را از دست دادند. در نیمه دوم هم همین طور‌‌. دروازه‌بان و دفاع خیلی خوب‌شان توانست این حملات را دفع کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان خاطرنشان کرد: با تغییر روش توانستیم حریف را به عقب برانیم و سه گل زدیم‌. حتی در ثانیه‌های آخر گلزنی کردیم. اگر بازی بین ۳ تا ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت، می‌توانستیم ۳-۲ گل دیگر هم بزنیم.

عبدی درخصوص دیدار بعدی تیمش مقابل قرقیزستان میزبان، توضیح داد: اطمینان دارم بازی سنگینی خواهد بود. خوشبختانه الان با خیال راحت می‌توانیم دیدار این تیم با هنگ‌کنگ را ببینیم. آنها را هم تاکنون ندیده‌ایم. شش ماه قبل آخرین بازی ما با قرقیزستان بود ولی الان می‌توانیم هم هنگ‌کنگ را ببینیم که هیچ اطلاعاتی از آن نداریم و همچنین ببینیم قرقیزستان چه مقدار پیشرفت کرده است.

وی عنوان کرد: مطمئنم در زمین قرقیزستان بازی خوبی خواهد شد. امیدوارم بتوانیم دیداری در حد نام ایران از بچه‌ها ببینیم.

پایان پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول