اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مدافعان حقوق زنان پاسخ دهند چرا زن در کشورهای آنان امنیت ندارد؟

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران با طرح این سوال که چطور می‌شود اینها خود را مدافع زن را می‌دانند ولی در کشورهای خود زن را می‌کوبند؟، گفت: باید هوشیار باشیم و درس بگیریم و منویات رهبری برای ما سیره عملی و رفتاری باشد.

مدافعان حقوق زنان پاسخ دهند چرا  زن در کشورهای آنان امنیت ندارد؟

عقیله ملازاده فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) و مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر درباره اغتشاشات اخیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: اغتشاشات اخیر در جامعه نتیجه برنامه‌ریزی دقیق دشمنان بوده که از مدت‌ها قبل برای از دهم درکوبیدن ایران صورت گرفته است.

وی افزود: در واقع این اتفاقات، نقشه دشمنان بوده که با کشتن افراد مبادرت می‌ورزند تا خواسته‌های نفسانی خود را به مرحله اجرا درآورند.

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران بیان کرد: دشمنان فقط می‌خواهند بگویند ما آزادی می‌خواهیم درحالی‌که ما در اسلام آزادگی می‌خواهیم.

ملازاده ادامه داد: دشمنان می‌خواهند ایران آن اقتدار خود را از دست دهد درحالی‌که کشور ما قرص و محکم و با اراده آهنین و مقتدرانه ایستاده است.

وی تصریح کرد: اغتشاش‌گرانی که براساس جهل و نادانی خود را وسط میدان می‌اندازند باید بدانند این حوادث نتوانست اقتدار ما را از بین ببرد.

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران با بیان اینکه شهادت شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت بر عزت و اقتدار ما اضافه کرد، اظهار کرد: آنچه داریم از اقتدا شهدا داریم و باید قدر بدانیم.

ملازاده با طرح این سوال که چطور می‌شود اینها خود را مدافع زن را می‌دانند ولی در کشورهای خود زن را می‌کوبند؟ که باید هوشیار باشیم و درس بگیریم اظهار کرد: منویات رهبری برای ما سیره عملی و رفتاری است و باید بدانیم فوت خانم مهسا امینی یک بهانه است دشمنان فقط به فکر تجزیه کشور هستند ما عزت و شرف و حیثیت‌مان را نباید زیرسوال ببریم.

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم این اغتشاشات دیده بصیرت همه افراد جامعه را باز می‌کند، گفت: دشمنان در هشت سال جنگ نرم و فضای مجازی نتوانستند کاری از پیش ببرند و اکنون دست روی زن گذاشتند اینکه زنان را اغفال کنند ولی باید بدانند الگوی زنان جامعه زینب کبری و زهرا (س) است.

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت حضرت زینب(س) مازندران گفت: ما در جامعه هر انچه که باید عزت، کرامت و احترام، آسایش و امنیت در کشور  داریم که باید قدر بدانیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول