اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سرلشکر سلامی: پلیس ما از درگاه‌های اصلی سرمایه‌سازی و اعتماد افزایی برای کشور است

فرمانده کل سپاه در پیام تبریکی به مناسبت روز فراجا تاکید کرد: پلیس مقتدر و مردمی از درگاه های اصلی سرمایه سازی و اعتماد افزایی برای جمهوری اسلامی ایران است.

سرلشکر سلامی: پلیس ما از درگاه‌های اصلی سرمایه‌سازی و اعتماد افزایی برای کشور است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همزمان با فرارسیدن «روز فرماندهی انتظامی کشور» پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

برادر گرانقدر سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرارسیدن "روز فرماندهی انتظامی" که یادآور مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های حماسی، ماندگار و فداکارانه مدافعان امنیت حافظان نظم و آرامش جامعه اسلامی است را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و یکایک خادمان ملت در آن سازمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

خدای بزرگ را شاکریم که ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی را در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز مانند آنچه در روزهای گذشته و در میدان خنثی سازی فتنه آشوب و تجزیه طلبی دشمن در کشور پدید آمد، به‌رغم عملیات روانی، هیجان سازی و رفتارهای داعشی و خشونت محور اغتشاشگران، حامی، همراه و قدردان مجاهدان مدافع امنیت در فرماندهی انتظامی و دیگر مجموعه‌های امنیتی و اطلاعاتی میهن عزیز قرار داده است؛ این نعمت و سرمایه بزرگی است که به قدر یقین پشتوانه استحکام نظام اسلامی و موجب حقد و حسد دشمنان ایران و ایرانی محسوب می‌شود.

هوشمندی انسانی و تجهیزاتی و درایت و اقتدار عملی که ثمره آن تجلی پلیس مقتدر و حرفه ای در مواجهه موفق با نقشه پردازی‌های شیطانی دشمنان برای ایجاد صف بندی و تقابل بین ملت و ارکان امنیت ساز کشور، موهبت ارزشمندی است که نه تنها در فرماندهی انتظامی بلکه در منظومه متولیان حوزه دفاع از استقلال، امنیت ملی، مصالح عمومی و به ویژه آرامش و آسایش در عینیت جامعه و هر کوی و برزن این سرزمین بایستی ضمن تقویت و عمق بخشی از آن به شایستگی حراست کرد.

پلیس مردمی که مدارا با مردم و قاطعیت برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش صحنه زندگی مردم _ که در جریان اغتشاشات روزهای اخیر را شاهد بودیم _ از ویژگی‌های آن است، در زمره درگاه‌های اصلی سرمایه سازی و اعتماد افزایی برای جمهوری اسلامی، همواره بهبود و تقویت روندها و فرآیندهای اجرای مأموریت برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه را دستور کار خود می‌داند.

با تعظیم به مقام شامخ شهیدان پرافتخار فراجا، تداوم موفقیت و سربلندی خانواده بزرگ فرماندهی انتظامی کشور در پاسداری از گوهر امنیت، نظم و آرامش مردم و عقیم ساختن توطئه‌های دشمنان این ملت و مملکت، تحت تدابیر و منویات نورانی رهبر عظیم الشأن انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از خدای کریم و نعیم طلب می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول