اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

عافیت طلبی علت سکوت برخی خواص در فتنه‌ها/پشت پرده اغتشاشات، گروه‌های تجزیه‌طلب قرار دارند

دبیر شورای شهر تبریز سکوت برخی خواص در فتنه‌های اخیر را عافیت طلبی اعلام کرد و گفت: من متأسفم برای افرادی که نام انقلاب و انقلابی‌گری را یدک می‌کشند اما در فتنه ها و چنین صحنه‌هایی که باید طبق فرموده حضرت امام خامنه‌ای با تواصی و روشنگری و جهاد تبیین در مقابل تمام دشمنان و سپاهیان دشمن مخصوصاً در فضای مجازی در مقابل دشمن بایستند آن‌ها سکوت کرده و هیچ موضعی از آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

عافیت طلبی  علت سکوت برخی خواص در فتنه‌ها/پشت پرده اغتشاشات، گروه‌های تجزیه‌طلب قرار دارند

یاسین بجانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به خسارت‌های وارده به اماکن عمومی شهر، بانک‌ها و اماکن خصوصی مردم و خسارت‌های وارده به معیشت و زندگی مردم خصوصا  خسارت اقتصادی وارده به اصناف و کسبه شهر اظهار کرد: اغتشاشگران هم به شهر آسیب زده‌اند هم به زندگی مردم. آن‌ها زندگی مردم را تعطیل کرده اند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: یک نیروی انقلابی چه در شورای شهر باشد،چه نماینده مجلس، چه پزشک، ،چه معلم و چه کارگر باشد و چه کارمند و در هر جایگاهی باشد هم یک نیروی انقلابی و بسیجی هست و فدایی انقلاب است و  اگر قرار باشد انقلاب اسلامی ایران توسط عده‌ای به خطر بیفتد ما تا پای جان ایستاده وبا آن‌ها مقابله خواهیم کرد.

بجانی با اشاره به سکوت بعضی خواص و افراد تریبون‌دار در خصوص فتنه‌های اخیر گفت: من متأسفم برای افرادی که نام انقلاب و انقلابی‌گری را یدک می‌کشند اما در فتنه ها و چنین صحنه‌هایی که باید طبق فرموده حضرت امام خامنه‌ای با تواصی و روشنگری و جهاد تبیین در مقابل تمام دشمنان و سپاهیان دشمن مخصوصاً در فضای مجازی در مقابل دشمن بایستند آن‌ها سکوت کرده و هیچ موضعی از آن‌ها مشاهده نمی‌شود.

بجانی گفت: این‌که عده‌ای بخواهند در مورد مسئله‌ای اعتراض کنند این حق قانونی همه ایرانیان است اما اگر قرار باشد با اغتشاش و قانون‌شکنی و با شعارهای ساختار شکنانه و با توهین به پرچم ملت ایران و هتک حرمت اسطوره های واقعی ملت مانند سردار قاسم سلیمانی ها در میدان داعش و استکبار بازی کنند من بعنوان یک انقلابی فریاد انزجار عموم مردم را از کسانی که به دنبال ایجاد ناامنی هستند اعلام می‌کنم و مطالبه جدی ما برقراری آرامش برای زندگی عادی مردم است.

وی با اشاره به اینکه حمله به اموال عمومی و هتک حرمت به مقدسات کشور و پرچم جمهوری اسلامی و بی احترامی به حجاب زنان، اعتراض نیست، تصریح کرد: انتظار می‌رود دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی با عوامل آشوب و اغتشاش، سلبریتی ها و کسانی که مردم را تحریک کردند برخورد قاطع داشته باشند.

عضو شورای شهر تبریز  با بیان اینکه پشت پرده اغتشاشات، گروه‌های تجزیه‌طلب قرار دارند، گفت: با اینکه همه این فتنه‌ها تمام می‌شود ولی باید همه بدانند در صورتی که هر اتفاقی برای انقلاب بیفتد برای دشمنان فرقی بین اصلاح طلب، تجزیه طلب، چپ ، راست، طلبه ، دانشجو و ... نخواهد بود دریای خونی را برای شیعیان در برنامه آرماگدونی خود دارند و باید بدانیم کارگردانی و رهبری همه این فتنه ها را سازمان موساد و سیا بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: اغتشاش در همه جای دنیا محکوم است و با آشوبگران به طور قاطع برخورد می‌شود. این یک اصل بدیهی بود که رسانه‌های بیگانه و ضدایرانی تلاش داشتند آن را نادیده بگیرند و با انتشار مهندسی شده اخبار پلیس و نیروهای امنیتی، کشورمان را به دلیل برخورد با اقدامات رادیکال متهم به برخورد خشونت‌آمیز کنند.

بجانی گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف را مهم ترین عامل عبور از فتنه های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن زخم خورده است و از هر بهانه ای برای ضربه به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کند.

وی با تأکید بر اینکه باید بصیر و هوشیار باشیم تا در میان فتنه های دشمن دچار انحراف نشویم، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در صحنه های بین المللی اثرگذار است و به عنوان یک قدرت منطقه‌ای شناخته می شود به طوری که این اقتدار و اثرگذاری در موضوعات مختلف خود را نشان داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول