اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مردم تُرک و کُرد شمالغرب با وحدت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا گفت: مردم خطه شمالغرب کشور اعم از ترک و کرد وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی را در طول این چهار دهه به خوبی نشان داده‌اند که آمار شهدای اهل سنت برای دفاع از میهن اسلامی موید این وفاداری است.

مردم تُرک و کُرد شمالغرب با وحدت پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

سرتیپ علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به سخنرانی دیروز مقام معظم رهبری در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی این انقلاب مردمی به رهبری امام خمینی(ره) تمام حربه‌های نظامی و اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای و غیره را علیه مردم ایران به‌کار بسته‌اند ولی خودشان هم به خوبی می‌دانند که در همه زمینه‌ها شکست سختی خورده‌اند.

وی با اشاره به رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر گفت: طبق آمار رسمی که مجلس سنای آمریکا منتشر کرده حدود ۴٠٠٠نفر در عرض یکسال گذشته پس از بازداشت در زندان‌های آمریکا جان خود را ازدست داده‌اند، پس در این مورد چرا رسانه‌ها و دولت‌های مدعی حقوق بشر واکنش نشان ندادند؟ چرا هیچ یک از سران کشورهای دنیا برای این کشته‌ها بیانیه نداده است؟

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا عنوان کرد: شواهد و اقدامات اغتشاش‌گران در روزهای اخیر نشان داد که این اتفاقات یک موضوع از پیش برنامه‌ریزی شده توسط دشمنان بوده و هدف آنها از این اقدامات اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

سرتیپ حاجیلو افزود: دشمنان از پیشرفت‌های چشمگیر علمی کشور که هم‌اکنون در مرزهای علمی روز دنیا در حرکت است نگران هستند و برای متوقف کردن این حرکت پرشتاب دست به چنین فتنه‌هایی می‌زنند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی متشکل از قومیت‌ها و ادیان مختلف است ولی همه‌ی اینها تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران و در قالب یک ملت یکپارچه وفادار و دلسوز نظام اسلامی هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای‌شمالغرب نزاجا بیان کرد: آشوبگران با حمله به بیمارستان‌ها و آمبولانس و آتش زدن پرچم و قرآن و مساجد ماهیت درونی خود را نشان دادند و جالب آنکه کشوری که سابقه بریدن اعضای بدن مخالفان خود با اره برقی را دارد اکنون از حقوق بشر سخن می‌گوید و خواستار عدن برخورد با اغتشاش‌گران می‌شود.

سرتیپ حاجیلو در پایان گفت: مردم خطه شمالغرب کشور اعم از ترک و کرد وفاداری خود نسبت به انقلاب اسلامی را در طول این چهار دهه به خوبی نشان داده‌اند که آمار شهدای اهل سنت برای دفاع از میهن اسلامی مؤید این وفاداری است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول