اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

شرکت در مزایده خودروهای خارجی اموال تملیکی تمدید شد

زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت دو روز تا ساعت 24 روز پنج شنبه 14 مهرماه تمدید شد.

شرکت در مزایده خودروهای خارجی اموال تملیکی تمدید شد

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، با اشاره به استقبال و مشارکت مردم برای شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی، اظهار داشت: مهلت بازدید متقاضیان و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده فوق العاده شماره 565 به مدت دو روز دیگر تمدید شد که بر این اساس متقاضیان می توانند روزهای چهارشنبه و پنج شنبه از خودروها بازدید و تا پایان وقت روز پنج شنبه نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) https://www.setadiran.ir/setad/cms/home  اقدام نمایند.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پایان تاکید کرد: بازگشایی پاکات قیمت پیشنهادی متقاضیان و رمزگشایی طبق برنامه اعلامی، روز شنبه مورخ 16 مهرماه با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و قضایی انجام و نتایج آن اعلام خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول