اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رستمی: حقوق بشر غربی برای ساکت کردن ملت‌ها و ناامید کردن جوانان است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: حقوق بشر برای غربی‌ها یک ‌کلاهبرداری است که با آن به دنبال ساکت کردن ملت ها و ناامید کردن جوانان یک کشور هستند.

رستمی: حقوق بشر غربی برای ساکت کردن ملت‌ها و ناامید کردن جوانان است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در مراسم خوانش کتاب «حوض خون» در دانشگاه پیام نور تهران شرق، گفت:  موضوع جنگ و درگیری به قدمت تاریخ بشریت است و جنگ ۸ ساله در ایران دارای ویژگی های منحصر بفردی است که جنبه های معرفتی و معنوی بسیاری در آن وجود دارد.

وی افزود: در جنگ ۸ ساله؛ صدام مردم غیرنظامی را با بمب های شیمیایی به شهادت می رساند و از کشورهایی که ادعای حقوق بشر داشتند جایزه دریافت می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی به دوگانگی حقوق بشر در جهان اشاره کرد و افزود: حقوق بشر برای غربی‌ها یک ‌کلاهبرداری است که با آن به دنبال ساکت کردن ملت ها و ناامید کردن جوانان یک کشور هستند و کاری که امروزه با جنگ نرم این کشورها به دنبال آن‌ هستند فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت است و فرسوده ساختن مردم از نظام می باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ها در بخش دیگر سخنان خود ضمن تکریم زنان و نقش موثر آن ها در تبیین آرمان‌ها، عنوان کرد: وظیفه اساتید و فرهیختگان در جامعه این است که واقعیت‌ها را برای جوانان تبیین کنند. باید از گذشته پرافتخار ‌و حال سرافراز برای جوانان گفت و آن‌ها را نسبت به هژمونی سلطه آشنا ساخت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول