اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

عالم اهل سنت خراسان‌جنوبی: در سایه امنیت و وحدت همه توطئه های دشمن خنثی می‌شود/ جانم را برای رهبری و ایران می‌دهم

عالم اهل سنت خراسان‌جنوبی حفظ امنیت، وحدت و برگشتن آرامش به کشور را مهمترین راهکار حل مشکلات برشمرد و گفت: در سایه امنیت و آرامش همه توطئه های دشمن خنثی می‌شود.

عالم اهل سنت خراسان‌جنوبی: در سایه امنیت و وحدت همه توطئه های دشمن خنثی می‌شود/ جانم را برای رهبری و ایران می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یکی از مهمترین اهداف دشمن تفرقه افکنی بین اقوام و گروه‌های مردمی و در نهایت تجزیه ایران است که بر همین اساس راه‌اندازی جنگ‌های شهری و قومیتی را در دستور کار دارد و در بسیاری از مناطق ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل تسنن و یا کُرد و تُرک و عرب را دنبال می‌کند.

مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا شهرستان درمیان، ضمن محکوم کردن هر نوع اغتشاش و ایجاد نا امنی در کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام در حدیثی شریف به دو نعمت اشاره می‌کنند که عبارت است از: سلامتی و امنیت و آرامش.

وی افزود: بنده هم به نوبه خودم ضمن تشکر از ملت شریف ایران که همواره با بصیرت و آگاهی توانستند نقشه‌های دشمنان اسلام را خنثی کنند تشکر می‌کنم و از همه عزیزان و ملت شریف ایران می‌خواهیم که ضمن جدا کردن صف خود از صف دشمنان، سعی کنند که با آرامش این مسائل و مشکلات را حل و تلاش کنند تا اینکه خداوند منان هم نقشه دشمنان را خنثی کند و اجازه ندهند که خدای ناخواسته کسانی از سر عناد و کینه‌توزی به جان، مال مردم، اموال عمومی و داشته‌های نظام و مملکت اسلامی آسیب برسانند.

این عالم اهل سنت امنیت را مهمترین نعمت در کشور برشمرد و بیان کرد: امنیت نعمت الهی و مورد تأکید قرآن کریم و احادیث بوده و شرایطی که در کشور به وجود آمده امنیت و آرامش مردم را دچار مشکل کرده است.

حسینی حفظ امنیت، وحدت و برگشتن آرامش به کشور را مهمترین راهکار حل مشکلات برشمرد و گفت: در سایه امنیت و آرامش همه توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

وی حادثه زاهدان را بسیار تلخ و دردآور خواند و افزود: با تدبیر علما و مسؤولان استان این موضوع حل شد و آرامش بر آنجا حکمفرما است.

عالم اهل سنت خراسان‌جنوبی در پایان همگان را به حفظ وحدت و آرامش فراخواند و بیان کرد: هر گونه ضرر رساندن به سرمایه‌های ملت ایران و دین مبین اسلام بر خلاف شرع و قانون است و از همه عزیزان می‌خواهم از هر مسأله‌ای که منجر به آسیب رساندن به اصل نظام می‌شود دوری کنند و اجازه ندهند کسانی به بهانه‌های مختلف در بین مردم اغتشاش ایجاد کنند و به اماکن عمومی خسارت وارد کرده و سرمایه‌های مملکت را هدر دهند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول