اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

سه نشریه علمی دانشگاه رازی در چارک اول نشریات کشور قرار گرفتند

براساس تازه‌ترین ارزیابی نشریات علمی جهان اسلام، سه نشریه علمی دانشگاه رازی، در چارک اول (Q۱) نشریات کشور قرار گرفتند.

سه نشریه علمی دانشگاه رازی در چارک اول نشریات کشور قرار گرفتند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه رازی، جوانشیری سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه رازی گفت: سامانه نشریات علمی جهان اسلام که نشریات علمی و تخصصی را ارزیابی و رتبه­‌بندی می­‌کند، نشـریات را بر­اساس شاخص‌­های علم­‌سنجی و برحسب میزان اثرگذاری علمی و استناد‌های دریافتی در چارک‌های مختلف (Q۱,Q۲,Q۳,Q۴) دسته بندی می‌کند.
جوانشیری گفت: نشریه Journal of applied research in water and wastewater به مدیرمسئولی علی‌اکبر زینتی‌­زاده و سردبیری  حسین بنکداری با ضریب تأثیر ۰/۴۲۹، نشریه روان­شناسی پیری به مدیرمسئولی  جهانگیر کرمی و سردبیر خدامراد مومنی با ضریب تأثیر ۰/۷۳۲ و نشریه جغرافیا و پایداری محیط به مدیرمسئولی  حسن ذوالفقاری و سردبیری منوچهر فرج‌­زاده با ضریب تأثیر ۰/۳۵۷ در چارک اول نشریات حوزه موضوعی خود قرار گرفته‌اند.
وی افزود: همچنین نشریه مطالعات زبان­‌ها و گویش‌­های غرب ایران به مدیر مسئولی  شجاع تفکری رضایی و سردبیری عامر قیطوری با ضریب تأثیر ۰/۱۲۹ در چارک دوم (Q۲) و نشریه کاوشنامه ادبیات تطبیقی به سردبیری  تورج زینی‌وند در چارک سوم (Q۳) قرار گرفته است.
جوانشیری در پایان با اشاره به اینکه تعداد نشریات علمی دانشگاه رازی به ۲۳ نشریه رسیده است، یادآور شد: مطابق دستورالعمل تشویق پدیدآورندگان آثار در نشریات معتبر بین المللی و داخلی که سال قبل به تصویب هیئت رئیسه دانشگاه رسیده، به مقالات چاپ شده در چارک اول مجلات نمایه شده در ISC، مبلغ ۱۰ میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول