اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

دانشکده علوم انسانی و استخر ذخیره آب دانشگاه بیرجند به بهره‌برداری رسید

دانشکده علوم انسانی و استخر ذخیره آب دانشگاه بیرجند با حضور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز (دوشنبه) به بهره‌برداری رسید.

دانشکده علوم انسانی و استخر ذخیره آب دانشگاه بیرجند به بهره‌برداری رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، استخر ذخیره آب پردیس شوکت‌آباد دانشگاه بیرجند با حضور علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در دانشگاه بیرجند، به بهره‌برداری رسید.

این استخر ذخیره آب با هزینه 500 میلیون تومان از محل درآمدهای اختصاصی و ردیف‌های ابلاغی وزارت علوم با ظرفیت هزار مترمکعب افتتاح شد. پروژه استخر ذخیره آب از سال 1399 آغاز و در سال 1401 به بهره‌برداری رسید. استخر ذخیره آب دانشگاه به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و آب تصفیه فاضلاب خاکستری و همچنین استفاده از چاه آب افتتاح شد.

دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند نیز از پروژه‌های ملی است که از محل اعتبارات ملی و همچنین درآمدهای اختصصاصی دانشگاه بیرجند امروز با حضور دکتر خطیبی به بهره برداری رسید.

ساخت این پروژه با زیربنای 6520 مترمربع از سال 1388 آغاز و در سال 1401 به پایان رسید. برای پروژه ساختمان و تجهیز دانشکده ادبیات و علوم انسانی 32 میلیارد تومان هزینه شده است.

همچنین معاون وزیر علوم و هیئت همراه با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی و رئیس دانشگاه بیرجند از پروژه‌های در حال اجرای خوابگاه دانشجویی، سالن ورزشی خواهران، نیروگاه خورشیدی، آزمایشگاه مرجع، ساختمان بسیج اساتید و آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه بیرجند نیز بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.

در ادامه خطیبی از پروژه سردرب و تکمیل حصار ضلع شمالی و زمین چمن پردیس دانشگاه بیرجند نیز بازدید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول