اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

معلم نمونه کشوری: فرهنگیان به گونه‌ای عمل کنند که چند روز دیگر از نوع رفتار و برخورد خود سربلند بیرون بیایند

پژوهشگر و معلم نمونه کشوری از استان گلستان ضمن محکوم کردن اتفاقات اخیر گفت: تمام دشمنان داخلی و خارجی ایران بدانند فرهنگیان کشور از هر قوم، نژاد و صنف و قبیله همچون حزب الله علی زمان خود بوده و از کیان و وطن اسلامی دفاع خواهند کرد.

معلم نمونه کشوری: فرهنگیان به گونه‌ای عمل کنند که چند روز دیگر از نوع رفتار و برخورد خود سربلند بیرون بیایند

تهمینه میری سرگزی پژوهشگر و معلم نمونه کشوری از استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: موفقیت‌های اخیر ایران اسلامی در عرصه منطقه و جهانی سبب شده تا ترس و وحشت تمام وجود دشمن را بگیرد و همه آرزوهای خود را برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بر باد ببیند به همین جهت تلاش دارد تا به هر ابراز و اتفاقی چنگ زده تا بتواند هرچند اندک در ایران اسلامی اغتشاش راه انداخته که شاید خود را با این اتفاقات کوچک امیدوار سازد.

وی تصریح کرد: با این تفاسیر دشمن با هر بضاعت و توانی که دارد وارد میدان شده و با خبرسازی های دروغ و شایعه پراکنی‌ها ضمن استفاده از احساسات پاک جوانان مدعی است که همه ملت ایران وارد خیابان‌ها شده و از نظام جمهوری اسلامی ناراضی هستند.

پژوهشگر و معلم نمونه کشوری از استان گلستان خاطرنشان کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های دینی شکل گرفته و دارای سه ستون مستحکم اسلام، ولایت و مردم بوده که در تمام این سال‌ها این سه ستون مستحکم مانند مثلث و دیوار مقاوم در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستاده و تمام نقشه‌های آنها را بر آب کرده است.

وی با اشاره به نقش حیاتی و مهم مردم در کنار این دو ستون اصلی دیگر خاطرنشان کرد: مردم با بصیر و مقاوم ایران اسلامی در این ۴۰ سال و اندی نشان دادند که همواره در کنار ولی فقیه و رهبر زمان خود ایستاده و هیچ یک از تحریم‌ها و توطئه‌ها در آن‌ها نفوذ نخواهد کرد.

سرگزی با اشاره برگزاری جام جهانی فوتبال در چند ماه آینده در همسایگی ایران گفت: ایران اسلامی در آستانه تحولات خوب منطقه‌ای و جهانی قرار دارد و با توجه به اینکه کشور ما در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی حرکت می‌کند و از طرف دیگر در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر در همسایگی ایران هستیم، دشمنان با جنگ قومی قبیله‌ای و ایجاد شکاف بین اقوام مانند حادثه تلخ روز گذشته در استان سیستان و بلوچستان تمام تلاش خود را می‌کند تا ایران را در جهان ناامن نشان دهد و کشور ما نتواند مطالبه گر رخدادهای مهم جهانی که حق طبیعی ما بوده باشد.

وی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: رهبر عزیزم بنده به نیابت از همه فرهنگیان و معلمان کشورم از هر صنف، قوم، نژاد و قبیله اعلام می‌کنم ما برای علی زمان خود مانند حزب الله و تا آخرین قطره خون خود از کیان و ارمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.

پژوهشگر و معلم نمونه کشوری از استان گلستان ابراز کرد: بقول فرمایشات امام علی(ع) که می فرمایند، اگاه باشید کسی پرچم اسلام خواهی و ارمان خواهی را حمل می‌کند که اهل صبر و بصیرت بوده و علم به موضع حق داشته باشد و بر این اساس به عنوان یک محقق، پژوهشگر و معلم نمونه از همه فرهنگیان عزیز می خواهم در این حوزه و جریان به گونه‌ای عمل کنند که بعد از پایان یافتن این رخدادها همگی سربلند از نوع رفتار و برخورد خود باشیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول