اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

قیمت خیار شور خانگی ریز به صورت فله

خیار شور یک نوع ترشی لذیذ و پرخاصیت محسوب می شود که در قالب های متنوع مانند دبه ای یا شیشه ای تولید و به صورت جداگانه یا همراه با غذا مصرف می شود و از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد.

قیمت خیار شور خانگی ریز به صورت فله

امروزه ترشیهای مختلف جزو چاشنیهای پر طرفدار و خوشمزه در سر سفره های ما می باشند. در این میان قیمت خیار شور مناسب بوده، همچنین خرید خیارشور سرکه ای به دلیل طعم بی نظیر آن با رونق رو به رو بوده و فروش خیارشور خانگی علاوه بر مغازه ها در سایت اینترنتی نیز صوت می گیرد.

قیمت خیار شور بنا به عوامل مختلفی درجه ندی و قیمت گذاری می شود، هرچه ریزتر و سفت تر باشد از قیمت بیشتری برخوردار می باشد و هرچه درشت تر و شل تر باشد نیز کمتر ارزش گذاری می شود و همچنین عواملی چون بسته بندی و مواد اولیه به کار رفته در آن نیز بسیار تاثیر گذار می باشد که در ادامه در آراد برندینگ به برسی تمامی این موارد می پردازیم.

به علت باکتریهایی مفیدی که در خیار شور و خیار ساده موجود می باشد از عفونت دستگاه گوارشی و معده جلوگیری می کند. در ادامه در مورد روش تهیه خیار شور اعلا و نگهداری آن مطالبی را برای مطالعه قرار داده ایم و همچنین از روش تعیین قیمت آنها نیز توضیحاتی داده شده است، با ما همراه باشید.

خیار شور یکی از چاشنیهای بی نظیری است که در کنار انواع غذای محلی از جمله ساندویچ استفاده می شود. بسیاری از فروشگاه ها فروش خیار شور خانگی را به صورت بسته بندی انجام می دهند که البته از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

بسیاری از افراد در زمان خرید خیار شور ابتدا کیفیت و سپس قیمت آن برایشان مهم می باشد که در فروشگاه ها به دنبال خرید محصولی خوشمزه بوده و می خواهند برای خرید آن بهای کمتری را بپردازند.

 

قیمت خیار شور

عواملی چون نوع خیار گلخانه ای خریداری شده و روش تهیه آن در قیمت خیار شور تاثیر گذار می باشد. حال اینکه این چاشنی خوشمزه خانگی یا شرکتی باشد نیز در تعیین قیمت آن تاثیر داشته است.

زیرا نمونه های خانگی به دلیل جزئی بودن خرید مواد اولیه و همچنین تولید در حد کمتر گران تر بوده ولی در کارخانجات به دلیل خرید کلی مواد و همچنین تولید انبود این محصول از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

قیمت خیارشور خانگی بسیار ارزان و مناسب بوده و به دلیل خواصی که دارد از افسردگی جلوگیری کرده و اضطراب را کاهش می دهد، همچنین باعث از بین رفتن التهابات لثه شده و در درمان دیابت و کنترل قند خون مفید می باشد.

برخی از افراد از حساسیت فصلی رنج می برند که با مصرف خیار شور با توجه به خواص آن تا حد زیادی در بهبود آن موثر می باشد. چنانچه به عفونت مجاری اداری مبتلا هستید می توانید خیارشور را در برنامه ی غذایی خود جای دهید.

این خوراکی مفید می تواند کمک بزرگی به بهبود سلولهای سرطانی کند و همچنین سرطان و بیماریهای روده ای را التیام بخشد. یکی از دلایل بروز سرطان وجود رادیکالهای آزاد می باشد که باعث به وجود آمدن سلولهای سرطانی شده و همچنین التهابات را گسترش می دهد.

روش تهیه آن به این گونهمی باشد که ابتدا خیار را به خوبی شسته و سپس در ظرفی ریخته و  مقداری آب، نمک و سرکه را بر روی آن قرار داده طبق سلیقه خود آن را مزه دار کنید.

خیار شور دبه ای

به منظور بهره مندی بیشتر از محصولات با کیفیت افرادی اقدام به تهیه ی خیار شور دبه ای و ترشی انبه می نمایند که میزان علاقه ی زیاد آنها به این محصول با کیفیت را نشان می دهد.

شاید با مراجعه به فروشگاه های بزرگ شما هم شاهد این مورد شده باشید که علاوه بر خیارشورهایی که در شیشه ریخته شده اند و در قفسه قرار دارند بقیه به صورت دبه ای می باشند و در حجم و ابعاد بزرگتری به فروش می رسند.

یکی از ویژگیهایی که خیارشور خانگی دبه ای دارند این است که طعم دهنده هایی که هنگام تولید به ان اضافه شده است تا قبل از مصرف همراه آنها می مانند.

بسیاری از سبزیهای معطر هستند که با دیگر چاشنیها درون دبه ی خیارشور ریخته می شوند و سپس درب آن محکم بسته می شود و تنها با باز شدن پلمپ دبه می توانید به جداسازی خیارشورها از مواد طعم دهنده بپردازید. کیفیت این دسته از محصولات به قدری بالا است که افراد زیادی در پی تهیه آنها می باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول