اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شرط سفر دور دوم رئیس جمهور به استان‌های مختلف/ مصوبات لحظه به لحظه پیگیری شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهوربا بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور ساعت به ساعت و لحظه به لحظه باید پیگیری شود، گفت: شرط رئیس جمهور برای انجام سفر دور دوم انجام مصوبات دور اول است.

شرط سفر دور دوم رئیس جمهور به استان‌های مختلف/ مصوبات لحظه به لحظه پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور در نشست شورای اداری با دستور کار پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار کرد: دیروز عصر در جلسه‌ای با رئیس جمهور برای سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت سلام مرا به مردم و مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد برسانید.

وی گفت: ملتی که در همه برهه‌های انقلاب حضور دارند حق دارند که خدمتگزاران خوبی برای آنها باشیم، هر وقت گزارشی از پیشرفتی به رئیس جمهور می‌دهم حس می‌کنم خستگی از چهره‌اش می‌رود و هر وقت حرف از مشکلات می‌زنیم نگران مردم می‌شود و دغدغه آنها را دارد.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: بعد از انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد و استان‌های مانند این استان خدمات زاید الوصفی انجام گرفته اما هنوز به نقطه تعادل نرسیده، اینکه نرخ بیکاری این شکل باشد و سرانه تولید و رشد اقتصادی مناسب نباشد به ما باز می‌گردد.

مرتضوی با بیان اینکه هر چه خوبان دارند کهگیلویه و بویراحمد همه را یک جا دارد اما باید مطالبه‌گری کنیم، ادامه داد: مدیران و مسؤولان مگر مهمتر از مصوبات سفر رئیس جمهور کاری دیگری دارند که باید لحظه به لحظه روز به روز و ساعت به ساعت پیگیری کنند و اگر کاری انجام نشدنی بود بگویند، اما اگر از ۱۰۰ مورد ۹۹ مورد محقق شدنی است انرژی را بگذاریم تا انجام شود.

وی عنوان کرد: البته تعداد قابل توجهی از مصوبات انجام شده است، باید پیگیری کنیم تا تمام مصوبات عملیاتی و اجرایی شود، معدل خوب و قابل مطلوب است، ضمن اینکه شرط رئیس جمهور برای انجام سفر دور دوم انجام مصوبات دور اول است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اعتباراتی که سال گذشته  به استان اختصاص داده شد در طول تاریخ بی سابقه بوده، یادآور شد: پایان مهر ۵۵۰ میلیارد نقد اختصاص داده و تا پایان سال همین مقدار یا بیشتر اختصاص داده می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه در سفر مسئله نوشته نشده که حل شدنی نباشد، گفت:  همه مصوبات سفر قابل حل است؛ از ابزار ما، استاندار و نمایندگان مجلس استفاده کنید تا مشکلات حل شود.

وی در تذکر به خودش و مسؤولان اعلام کرد: طوری زندگی کنید که همیشه بتوانیم زندگی کنیم، از فیس و افاده، تشریفات، سر سنگین با مردم صحبت کردن و ریموت گذاشتن در اتاق‌ها دست برداریم و واقعا خادم و ارادتمند برای حل مشکلات آنها باشیم.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: کلیپی از استاندار دیدم که در سفر به منطقه‌ای محرومی از استان اشکش جاری شد که این دلسوزی ستودنی است، باید اشک تک‌ تک ما مسؤولان برای کارهایی که نکردیم در بیاید.

مرتضوی با بیان اینکه جلسه ویژه‌ای برای ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری استان برگزار شود، تصریح کرد: چقدر تسهیلات توسط بانک‌ها برای گره‌گشایی اقتصاد دادیم، این کارها باید بیشتر شود تا مشکلات حل اشتغال ایجاد شود و نرخ بیکاری کاهش یابد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول