اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: امنیت کامل برقرار است/ افزایش ۴۰درصدی کشف سلاح طی ۶ماه

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت:در حوزه باندهای مرتبط با سلاح امسال بیش از ۴۰درصد افزایش کشف سلاح داشتیم که آخرین کشف ۱۴۲ قبضه بود که ویژه ایجاد ناامنی و کشته سازی بود و هر کدام برای به آشوب کشیدن منطقه کافی بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی: امنیت کامل برقرار است/ افزایش ۴۰درصدی کشف سلاح طی ۶ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد ضمن تبریک این هفته نیروهای انتظامی اظهار کرد: طی یک سال گذشته همکاران بنده در محموعه انتظامی استان توانمند و مقتدر در حوزه‌های مختلف امنیت گام برداشته است.

وی گفت: نیروهای خدوم انتظامی جان خود و آرامش خود و خانواده‌‌های خویش را برای برقراری امنیت پایدار مردم و کشور خالصانه فدا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی افزود: نیروهای مدافع امنیت و آرامش مردم با هجمه بی‌رحمانه رسانه‌های بیگانه مواجه شده‌اند اما هدف متعالی که دارند این هجمه‌ها را در نظر آنها بی‌اثر می‌کند.

جهانبخش به امدادخواهی‌های ۶ماه گذشته از پلیس آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار امدادخواهی از طریق پلیس ۱۱۰ یا مراجعه حضوری بوده و بیش از ۸۶۰ هزار از این تعداد عملیاتی شده و رضایت ۸۳درصدی مردم از این امدادخواهی‌ها نشان از اعتماد بالای مردم به مدافعان امنیت خود است.

وی افزود:در شش ماهه نخست سال ۶۵۰۰سارق و بیش از ۴هزار معتاد و توزیع کننده خرد در آذربایجان‌غربی دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به موضوع اربعین و مرز تمرچین عنوان کرد:نیروهای ما خدمات بسیاری در این ایام به زوار اربعین ارائه کردند که تامین آن از بعد زیر ساختی و آماری بسیار کم نظیر بود.

جهانبخش افزود: در موضوع مبارزه با سوداگران مرگ، بیش از ۲تن و ۵۲۷کیلوگرم موادمخدر کشف و ضبط شده و بیش از ۸ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد پیش ساز کشف شده و ۳۶باند در ۶ماهه نخست سال در استان منهدم شده است.

وی ادامه داد: در حوزه باندهای مرتبط با اراذل اوباش و باند سلاح امسال بیش از ۴۰درصد افزایش کشف سلاح داشتیم که آخرین کشف ۱۴۲قبضه بود که ویژه ایجاد ناامنی و کشته سازی بود و هر کدام برای به آشوب کشیدن منطقه کافی بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در پایان با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: امنیت کامل در استان برقرار است و باید یادآور شوم که اعتراض حق مردم اما اغتشاش قطعا کار دشمن و عوامل فتنه گر است و هیچ کجای دنیا ایجاد ناامنی و اغتشاش  و آسیب به اموال مردم را تحمل نمی‌کنند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول