اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست جمعی از تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان برای مجازات عاملان اقدامات تروریستی زاهدان

جمعی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستند تا ضمن برقراری امنیت در زاهدان عاملان اقدامات تروریستی اخیر را به اشد مجازات برسانند.

درخواست جمعی از تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان برای مجازات عاملان اقدامات تروریستی زاهدان

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، یازده تشکل و هیأت دانشجویی دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از دستگاه‌های قضایی و امنیتی خواستند تا ضمن برقراری امنیت در زاهدان عاملان اقدامات تروریستی اخیر را به اشد مجازات برسانند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‏بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‌‎ ‌‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. امام خمینی (ره)

بار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با وحدت و یکپارچگی در حال پیاده سازی نقشه هایشان در کشور عزیزمان هستند و مناطق مختلف کشور را آماج آشوب‌ها کرده اند؛ روز گذشته گروهک جیش الظلم در شهر شهید پرور زاهدان با هدف ایجاد نفاق و اختلاف مذهبی با فرصت طلبی، درگیری‌های مسلحانه‌ای را ترتیب داد که در این میان تعدادی از مسئولین امنیتی استان و تعدادی از مردم را به شهادت رساندند و برخی نیز مجروح شدند.

ما تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان با تسلیت شهادت شهدای عزیزمان، این اقدام تروریستی که در بستر اغتشاشات و آشوب‌ها با خیال شوم دشمنان انجام شده را بشدت محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم شیعه و سنی، بلوچ و سیستانی، در منطقه‌ای که به گفته رهبر معظم انقلاب تنگه احد جمهوری اسلامی است همیشه با هم برادر بوده و هستیم و هیچ قدرتی، توان جدایی و نفاق بینمان را ندارد.

در پایان از مسئولین و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی درخواست داریم برای برقراری امنیت، هر چه سریعتر فتنه‌های دشمن را خنثی و این تروریست‌های خونخوار را به اشد مجازات برسانند ودر این مسیر هیچ گونه مماشاتی نداشته باشند.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان

تشکل انجمن اسلامی دانشجویان سیستان و بلوچستان

بسیج دانشگاه سیستان و بلوچستان

تشکل جامعه اسلامی علوم پزشکی زاهدان

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل

کانون کفا دانشگاه سیستان و بلوچستان

بسیج دانشگاه علوم قرآنی زاهدان

هیات دانشگاه سیستان و بلوچستان

بسیج علوم قرآنی سیستان و بلوچستان

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد

هیات چهارده معصوم دانشگاه سیستان و بلوچستان

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول